Leo 7/1-15
 
#1 - ida foto. ♛

åh så söt! fina bilder :D
sv; jaa de var det verkligen :)

#2 - Emelie

Åh, så söt♥

#3 - NICOLE

Vilken finis! =)
SV: jaa det hoppas jag med :) Kändes nästan som det skulle bli så - och så vaknade jag upp med massa snö igår ;) haha

#4 - Elin

Nemen såå söt!! :)

#5 - Elin

Nemen så söt!! :)

#6 - Elin

Nemen så söt!! :)

#7 - ida - photography, style, life ♡

ååh vilken söting! så fina bilder!

#8 - Isa

Så fina bilder:)

Sv: Jätte gott:)
Så lite så

#9 - Elin

Åh så söt!

#10 - Life of Johanna

Så sööööt!

#11 - Josefine ♔

Ofta jag missade detta inlägget när jag kommenterade förut? :o Haha ahja, fina vovven :D Hoppas jag någon gång kan få träffa honom hihi :D

Sv: Jag är i full gång med årssammanfattningen nu, märker ju att det tar en jäkla tid alltså :o Måste bli bättre på det detta året för att underlätta för sammanfattningen sen ;)

#12 - Emmy

Vilka fina bilder! ^^

#13 - Tina

Sv: tack stumpan! Ja jag försöker vara duktig ibland;) lyckades idag! Dammsög och dammade bilen invändigt i måndags med, det går bra nu! <333;)

Så jäklar fina bilder på bysse!! Du är så duktig gumman <33 så söt han är!

Saknar dig!!<33

#14 - Linnea

Nämen gud sååååå söt han är 💕.
Ja jag får helt enkelt åka till London o Forever 21. :)

#15 - Kajsa-Stina

Men åh vilken sötnos! Och vilka fantastiska bilder du fått till! I rätt ögonblick liksom hihi :)

sv: Tack min vän! vad glad jag blir att du gillade mitt inlägg. Tyvärr så tror jag också att det är mer vanligt att man tänker nedvärderande tankar om sig själv än positiva. Jag och många med mig måste verkligen ändra beteendet om hur mans er på sig själv. Att inse att man duger som man är och är fin precis så som man är <3

Det är så jobbigt när man har mycket funderingar i huvudet som inte vill ge med sig. Känner igen det och har själv haft ett par jobbiga dagar nu.. Det är först idag det känns ändå något sånär okej måste jag säga.

Hur mår du själv idag och hur ser din fredag ut? :)
Kramar <3

#16 - Karin

Åh, sista bilden alltså, så söt! <3

#17 - Tina

sv: tack så jätte mycket gumman! Ja kappselhållaren var riktigt fin och smidig!
Ja Leo är värsta modellen <3;)

Syns på tisdag ju<3

#18 - Kimmey ~ Kung varje dag

Åh så söt!

#19 - JoJo

men aaw, så söt! :D

sv; tack snälla du!

ja jag håller med och det gör ju det bara ännu svårare för en att somna. därför ställer jag alltid väckarklockan flera flera timmar innan jag ska sova så jag slipper se exakt hur många timmar jag bara får sova :P

jaa, nu är det sovmorgon som gäller två dagar på rad! :D heelg <3

hehe men precis. ;)

hoppa du får en fortsatt fin fredag! :)

#20 - Erika

Vad söt hund! :)

#21 - Boel

Åh så söt, himla fina bilder :)

#22 - - Caroline

Såå söt!

#23 - Anonym

Men åh vilken sötnos :'D Riktigt fina bilder!

#24 - Jasmine

Men åh vilken sötnos :'D Riktigt fina bilder!

#25 - Annie Bergström

nämen gud vilken sötnos, man smälter ju!

#26 - felicia - serier/film

så fin

#27 - Wild Child

Sötnos :)

#28 - Lydia

Vilka fina bilder!