Lite uppdatering
Hej kära läsare! :) 
Först vill jag be om ursäkt för min dåliga uppdatering. Jag har verkligen inte haft tid, haft saker att göra hela tiden. Hoppas att allt är bra med er! 

Det var många som gissade rätt på gårdagens bild. Igår blev jag nämligen hästägare till finaste Calltino. Jag hittar inga ord som beskriver min lycka just nu! Sen kan jag inte fatta att det verkligen är sant! Helt sjukt! :) 

Och nu krånglar mitt internet så jag blir så arg. Jag hade precis skrivit ett långt inlägg om gårdagen men sen gav mitt internet upp. Så jag lovar att ni både ska få ett inlägg om själva köpet av honom och sedan ett inlägg om Calltino så fort jag får internet, det lovar jag verkligen. 

Jag kan ta lite kort om helgens planer. Jag kommer nämligen bo i stallet bokstavligt talat. Imorgon ska jag både till Calltino, Compass och dubbellektion i Risse. Så det är fullt upp. Söndagen kommer läggas upp på samma sätt med Calltino och Compass, sen ska jag också på grönt kort kurs. Så det händer en hel del i mitt liv just nu. Hoppas att ni är villiga att hänga med :) 

Nu ska jag bara ta det lugnt för första gången idag. Försöka njuta av kvällen och äta lite gott. Ha det bra! :) 



#1 - jonna

åh, så roligt med en ny häst. :) Blir ju verkligen lite avis nu! hehe

#2 - vanja

skönt :D

#3 - anniepiie

har hänt mig också nån gång, så himla störande när man måste skriva om allt igen, brukar oftast tröttna och skjuta på det då.. :P haha

#4 - CAICAIS.BLOGG.SE~

ååh så roligt att ha en egen häst :D

#5 - Ellen

Åh, grattis till hästen :)

#6 - Kajsa-Stina

Åh det är så otroligt kul att du är ägare av en helt egen häst vännen! Du är så värd det och jag är så glad för din skull! Så otroligt roligt och stort att få vara ägare av en helt egen häst! Du är grym <3

sv: Hihi tack så mycket! Jag tycker verkligen det är så kul med inredning och möblering och längtar tills den dagen då jag själv flyttar hemifrån och får fria händer att inreda precis hur jag vill från golv till tak! :D

Du är så underbar fina du <3 Blir så otroligt glad att du är stolt över mig och tycker jag tagit ett stort och bra steg i rätt riktning som utmanat mig med fika. Måste säga att jag själv är väldigt stolt hihi! Nu är ingenting omöjligt utan snart är det dags igen för ännu en liten utmaning :)

Åh jag förstår du har haft mycket att göra nu i och med allt nytt som har hänt! Det är så jobbigt när det blir för mycket så man inte ens hinner andas mellan allting men hoppas du kan få vila lite nu i helgen iallafall då det är superviktigt!

Själv så mår jag kanon idag. Ska snart iväg en sväng och kanske shoppa lite grann. Får se om vädret tillåter det då det tydligen ska bli snöstorm idag haha.. Vill ha vår och värme nu ju!

Mängder av kramar till dig <3

#7 - Tina

du har verkligen fullt upp gumman! Men roliga saker ;) vill med träffa calltino! :( så fin är han! Och de var kul att träffa Compass!:)

Saknar dig gumman <3

#8 - Emelie

Låter som en bra helg i alla fall :D

#9 - Elin

Vad roligt med en ny häst! Hoppas det går bra :)

#10 - Malin Lindgren

Roligt ju med häst, hoppas allt går bra och jag ser fram mot bilderna! :)

#11 - JoJo

vad roligt att du har fått en egen häst! :D förstår att du har haft lite fullt upp nu och att bloggen har kommit lite åt sidan, men så blir det för alla ibland och vi läsare finns kvar här ändå :)

sv; är alltid roligt med uppskattning från läsarna! :D
aaw, tack själv finis! <3

åh härligt att höra! hoppas även att du har en fin och bra helg :)
kramis <3

#12 - Denise

Men guuud vad roligt!! GRATTIS!! :D :D Nu blev man ju riktigt nyfiken på vad det är för häst, hoppas vi får veta snart! ♥

#13 - klara

synd att ditt internett krånglar. men vad roligt att du ska få en häst!

#14 - N

Skönt med slapp kväll!

#15 - ida foto. ♛

men ååhh så roligt! stort grattis till Calltino! :'D ser verkligen framemot att läsa om honom :D

#16 - Pauline

vad roligt med häst :)

#17 - Elin

Vad roligt :D

#18 - ida - photography, style, life ♡

stooort grattis verkligen! spännande att läsa mer sedan :D

SV: tack så mycket! :D

#19 - Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Ska bli så spännande att får lära känna din häst lite mer här via bloggen:)

#20 - Erika

Men åh så kul :)

#21 - anniepiie

grattis va roligt!! :D

#22 - emelie

grattis till hästen!! :D

#23 - linah

ha en bra vecka:D!