Snart helg igen
Go kväll på er! 
Kom precis ur ett varmt bad. Så himla skönt att avsluta dagen med det. Jag har jobbat mellan halv ett och nio. Passet har gått bra bara det att jag är väldigt förkyld. Inte speciellt snuvig utan mer tjock i halsen så jag inte kan prata. Inte alls roligt och jag vill verkligen inte bli sjuk nu. 

Gårdagen var toppen. Skulle ju på bio med Matilda. Minions var filmen som vi skulle se och den var sjukt rolig. Kände mig som ett barn under filmen för jag skrattade mig verkligen igenom den. Efter bion gick Matilda  och jag runt lite i stan. En väldigt trevlig kväll med andra ord. 

I morgon bär det av till Ullared, äntligen! Som jag har längtat. Även fast jag är där så många gånger per år så är det underbart roligt att få komma tillbaka. Hoppas man hittar det man ska plus lite till ;) 

Två bilder från gårdagen 



#1 - Hanna

Krya på dig ♡

#2 - Ida Lindborg ♡

krya på dig! <3 så roligt med ullared :D var längesen jag var där faktiskt.

Sv: Tack så mycket! :D

#3 - Boel

Skönt att det har gått bra, även fast att du är förkyld!
Krya på dig <3
Kram

#4 - NICOLE

Hoppas verkligen inte du blir sjuk!!
Den filmen vill jag också se :D Haha! Verkar jätterolig :)

#5 - Sara Ekman

Älskar Minions! :)

#6 - N

Så skönt med helg!

#7 - Nicole

Krya på dig!

#8 - Linnéa

Ah, låter som en rolig kväll. Kul att du gillade bion, har funderat på att ta med systersonen på den - vi får se :)

Ja, underbart skönt att vara ledig i några dagar. Och shoppingen är jag supernöjd med... blev en tur till idag *oops!*

#9 - Boel

Låter som underbar kväll :D

#10 - Erika

Men åh, Minions vill jag också se ^^

#11 - Linnéa

Tack så mycket, är verkligen förälskad i mina nya odd molly shorts <3

Hoppas du haft o får en fortsatt fin lördag tjejen :)

#12 - Emma Engström

Så roligt med bio! Kul med Ullared, älskar också att bara komma tillbaka dit! :D

#13 - Linnea

Tackar :)
Blir bara hemmamys för min del 💕

#14 - NICOLE

SV Nä jag förstår det haha :)
Åh men vad bra, får ta med mig något syskon haha :)

#15 - Elin

Roligt med ullared!

#16 - matilda

så mys💕💕