Sån ångest
Jag hade ångest hela kvällen igår och verkligen hela dagen idag. Ångesten handlade om att jag inte stod och kollade på One Direction samt The Fooo idag på Ullevi. Jag dras tillbaka till minnerna i framförallt Juni när jag såg One Direction live. Vilket jävla moment!! Som jag saknar det och just därför har jag sån ångest att jag inte tog och skaffade biljetter detta året också. 
 
De är så otroligt bra live och det är inte många artister som är det. De sprider verkligen kärlek och glädje till sina fans. Denna gången var de dock bara 4 st iställer för 5 men de är ändå samma goa, glad killar som står där och sjunger och gör det som de är bäst på. ♥
 
Kortfattat är jag riktigt bitter att jag inte stod där idag och skrek mig hes, lät tårarna spruta och vara helt obeskrivligt lycklig som jag var den 14 Juni förra året. 
 
Tänkte att jag kunde bjuda på en liten sammanfattning jag har gjort på en av de bästa kvällarna i mitt liv! 
 
#1 - Carolina Thoor

Jobbig ångest. Du får försöka skaffa biljetter till nästa konsert så snabbt du bara kan! :)

Sv; ja, det är viktigt att se saker och ting positivt :)

Förstår det! Vad i Stockholm planerar du att göra? :D

#2 - Carolina Thoor

Sv; jo jag förstod det. Vad synd att det blev så då! :( men jag kan ändå förstå lite hur du tänkte. Dem har väl ändå samma låtar och du kanske inte gillar dessa band så jätte mycket att du måste gå på varje? Så en gång kanske räckte även fast du ångrade dig! :)

Okej låter roligt! :) Jag kan säga att Göta källare (en pub inne i stan, medborgarplatsen) är jätte bra :) jag har varit på två pubbar i hela mitt liv. Den första var bara ett chill där man satt och pratade och kanske tittade på teve eller så. Den andra var mer fest och dunkande och dansande. Så den kan jag rekomendera! :)

#3 - NICOLE

Kan tänka mig att de är grymma live :) Men du får glädjas åt att du sett dem och de kommer nog fler chanser :)
SV: Nej jag jobbar hela sommaren. Men jobbar ju inte hela veckor utan har ju lite strödagar ledigt . Dudå? =)

#4 - Alice

Åh, jag förstår att det känns jobbigt, de måste verkligen vara grymma live. Hoppas att du får se dem snart igen och tänk så fantastiskt att du ändå har sett dem! ^^ Kram på dig.

#5 - JoJo

är tråkigt när man inte får se sitt favoritband uppträda! :( hoppas du får tag på biljetter tills nästa konsert dom har i sverige!

sv; ja det låter som här. på dagarna är det oftast uppehåll men inte så jättevarmt och sen på kvällen så kommer regnet! ;o igår var det faktiskt rätt varmt på dagen och solen var framme. kors i taket och det är även hyfsat fint väder ute nu. men är ju absolut inte så bra sommarväder som det borde vara nu i slutet av juni! :(

skönt att du fick vila upp dig i måndags och att du bara har 4 arbetspass kvar innan semestern! :D

#6 - Neapocalypse och tinkerhästen Clooney

Men tänk inte så!! :) Du var ju där förra gången :)

#7 - Madeleine Magnusson

Hade den ångesten också haha... Måste skaffa biljetter till nästa gång :)

#8 - sofie

Hade också velat se dom live :)

#9 - Erika

Där kommer förhoppningsvis fler tillfällen för dig att kunna göra det på :)

#10 - Johan

När jag såg rubriken tänkte jag... "jag finns här om det är något du vill prata om", sedan läste jag och... Ja, ovanstående kvarstår givetvis,och ja, jag kan delvis förstå din känsla. Det kan vara samma sak för mig, fast i hockeyn. Är det någon match jag sett fram emot lite extra mycket, men ändå inte lyckats ta mig dit, då känns det bittert. Galet bittert. och konserter sådär är ju alltid en speciell känsla!

SV: Det gör jag med, grymt bra är den, bäst just nu! :)

Nej, det gör det verkligen inte. Imorse kändes det mer som oktober än juni och jag ville inte ens gå upp... Hoppas verkligen det vänder, snaart!

Nej, att gå ut och gå själv är inte särskilt roligt. Mycket bättre om man har någon att gå ut med :)

#11 - Emma

Skulle också ha velat vara på Ullevi igår, men fick ju se dom i Oslo! :D

#12 - Moa Persson

Men, du har ju iallafall sett de irl någongång än inga... :D

#13 - sofia hellberg

åh det var så bäst nä vi var där!!

#14 - Vanessa andersson

fick många snap videos därifrån. förstår att du ångrade dig. Men de kommer ju tillbaka fler gånger ;)

#15 - NICOLE

SV Tack snälla :)
Haha det måste ha gått av bara farten för det vet jag ju =) Kram

#16 - Life of Johanna

Förstår din ångest även om jag själv inte är fan av dem. Kent spelar på bråvalla på lördag och jag vill så gärna vara där, men Hugo är för liten och lämna :(

#17 - Life of Johanna

Förstår din ångest även om jag själv inte är fan av dem. Kent spelar på bråvalla på lördag och jag vill så gärna vara där, men Hugo är för liten och lämna :(

#18 - Amanda

Hej! Sugen på en ny uppdatering till bloggen? Var jättegärna med i min tävling jag har just nu på bloggen. Superenkla regler :) Ha en fin dag!