Mitt ridschema denna veckan.
Dagen har gått undan. Jag jobbade mellan 9-18 och sedan var det iväg till stallet. Dock blev det inte riktigt som jag ville då min nyinköpte sadelgjord inte passade. Som tur är så ska jag in till Kalmar i morgon när Leo ska klippas så då kan jag passa på att byta den. Hoppas bara att dem har samma fast i rätt storlek. Vill verkligen ha en likadan. Annars har jag inte gjort så mycket, klockan hann bli ganska mycket innan jag var färdig i stallet. 
 
I morgon blir det iaf in till Kalmar för att klippa hunden, under tiden han är hos frissan kollar jag runt lite i Kalmar. Har med mig pappa och farmor som sällskap. Sedan blir det hem till farmor och äta. Efter det ska både Calltino och Compass aktiveras. Det blir mycket häst nu framöver då jag har Compass lite mer för hans ägare är bortrest. 
Så jag tänkte att ni skulle få ta del att mitt ridschema under denna veckan, bättre sent än aldrig liksom ;) 
 
 
#1 - bella

mycket ridning, men det är säkert kul! :D

jag har haft en jättebra resa :)

#2 - bella

det förstår jag verkligen, men tanke på att de flesta inläggen handlar om det :)
kram

#3 - MALIN

Svar: Det är du inte ensam om! Det är det nog många som gör :)

#4 - Maja

Låter som en toppenvecka!! Lycka till! :D

#5 - NICOLE

Vad roligt att fara till Kalmar och umgås med dem :)

#6 - Kajsa-Stina

Vad roligt att få ta del av dina ridscheman! Och mysigt med en sväng in till Kalmar idag! Hoppas du hittar något fint som får följa med dig hem också :)

sv: Åh vad kul att du kommer med lite förslag om vad jag kan videoblogga om. Hade verkligen ingen aning om vad jag skulle ta upp i videosarna men nu har jag fått massa bra tips av dig som jag ska anamma :)

Vad skönt att du hade en fin dag igår vännen <3 Jobbigt bara att du kände dig trött och frusen. Hoppas det gick över under kvällen och att du fick en fin avslutning på dagen. Själv så hade jag en fin dag förutom att jag också kände mig rätt trött faktiskt. Var skönt att spendera dagen hemma och ladda batterierna lite extra :)

Idag mår jag fint. Lite trött men inte så allvarligt så jag hoppas jag piggnar till under dagen och får en fin dag med mycket sol! Ska träffa en kompis om ett par timmar men annars är dagen oplanerad :)

Många kramar <3<3

#7 - Malin Lindgren

SV; Det enda "kravet" jag hade för vem som skulle gå vidare var Måns ;)

Kul att åka till Kalmar, bor du nära där? :)

#8 - Ida Lindborg ♡

vad roligt, hoppas det går bra! :D

Sv: vart i England har du varit? :)

#9 - Viktoria - Gravidblogg

Jag kommer absolut inte sluta blogga helt, funderar dock på att byta portal bara. Och jag har lite kontakt med två olika portaler så vi får se vilken det landar på :) Men bloggandet är alldeles för skoj för att jag ska kunna sluta helt, det går absolut inte :)

#10 - Josefine ♔

Mycket häst nu! ;) Men roligt att få se scheman! :D

Sv: Hihi ja men kände att du var en som gick lätt och snabbt att fråga haha :D ♥

#11 - Lollee

Låter som en bra vecka!

#12 - Amanda Halldan

skönt att ha ett schema att gå efter :)

#13 - Erika

Hoppas du hittar en som passar :)

#14 - tommy

ha så kul

#15 - Viktoria - Gravidblogg

Det stod mellan fames.se & nouw.se, men jag har bestämt mig nu för att stanna kvar på denna blogg och köra på här :)

Så du blir minsann inte av med mig så lätt ;) <3

#16 - Viktoria - Gravidblogg

Ja eller hur :) Jodå blogg.se är en helt okej portal :)

Hihi. Allt bra med dig idag sötan? <3