40 dagar sedan
Idag är det exakt 40 dagar sedan jag såg mina 4 puddingar. Jag saknar faktiskt Stockholmstrippen med Tina väldigt mycket. Även längtan efter att få se dessa killar saknar jag. Jag vet att kvällen var magiskt sen kan jag inte riktigt fatta att resten av allt hände den kvällen och speciellt inte att Felix tog min hand två gånger samt pussade på handen en av gångerna, att han pratade med mig samt sjöng till just mig av alla i publiken. Det var ett HALLELUJAH MOMENT kan jag säga. 
 
Showen var helt otroligt och killarna gjorde verkligen det som de gör bäst. Jag tror att varenda person i publiken var nöjd och helt uppspelta den kvällen. Det var värt allt köande som vi spenderade i kylan större delen av dagen. 
Jag önskar bara att jag kunde dra tillbaka tiden och stå där igen, skrika allt vad jag kan, njuta av livet och bara ge dessa 4 underbara killar all kärlek som jag har att ge för de är verkligen så värda det! 
 
I miss you guys! ♥
 


#1 - Linnéa

Oj, har det gått sååå lång tid? Underbara bilder 😊

#2 - Elin

Härliga bilder =)

#3 - Ida Lindborg ♡

Vad roligt, så härliga bilder! alltid så kul på konserter *.*

Sv: tack så mycket! ♥ hihi nepp han var i England just då, men jag var sjukt nära på att se han i Beverly Hills förra fredagen (missade han med 30 minuter) haha man vet aldrig! :) ♥

#4 - Erika

Förstår att du saknar det :)

#5 - Natalie Salazar

härligt ! kul med koncert

#6 - Natalie Salazar

jaa kan tänka mig det :) lite så känner jag för min podcast

#7 - Natalie Salazar

har du nå bra förslag på ämne som jag kan ta upp?

#8 - Johan

Tiden går så fort, men det där var verkligen något speciellt, det märks på dig :)

SV: Detsamma vännen! :)

#9 - Carolina Thoor

Åh vad roligt att få känna sig lite extra speciell! :D min kusin säger likadant då hon kommer hem och tittat på dem. Så dem lyckas att få sina fans att känna sig speciella ;D

Sv; ja, det var jätte gott med hemmalagad hamburgare! :)

#10 - Maja H

Åh va kul! Saknar alla konserter jag vart på, spc Ariana som var detta året!

#11 - Linnéa

Hihi :-)
Några roliga helgplaner? 😊

#12 - Johanna Utterberg

Vad häftigt! :)

#13 - Alice

Åh, jag förstår att du saknar det, vilken upplevelse! :D <3

#14 - Lovisa Magnusson

Vad kul att det var så lyckat :D Jättehärliga bilder, det är allt en konst att fota konsert-bilder ;)

#15 - Vanessa andersson

Har en frågas, vad är det som gör att du gillar de så mycket? ( inte negativ, utan jag undrar bara vad som gjorde att du fastna så)