Utmaning 4, drömgården
Dagens utmaning är att beskriva sin drömgård så gott man kan. Det finns så himla många fina gårdar som har exakt allting som man vill ha. Jag har svårt att välja ut just en egentligen men detta är verkligen en av mina topp gårda som jag inte skulle vilja säga nej till att äga. Den har verkligen allting som jag söker. I fint skick, både stall och hus. Mycket bete, alla valmöjligheter för träning av hästen och bara allmänt lyxigt!!

Gården

Huset

Uteplats

Hästanläggningen (ridbana, ridhus, skrittmaskin och bete) 

Stallet inne och stallet utanpå




#1 - Linnéa

Wow, vilket drömställe, hade inte tackat nej till detta <3

Aj, låter inte roligt med operation, gör ont inom mig.. massa kramar till dig tjejen <3

#2 - Josefine ♔

Haha, komiskt att jag tittade och funderade på om jag skulle ta den där först.. ;)<3

#3 - jonna

Ja verkligen! Så bra!
Där hade jag gärna bott :)

#4 - johanna

oj vilka fina gårdar!

#5 - Vanessa andersson

åh så fin!! Min drömgård är Charlotte haid-Bondegards och Rasmus haids Kronekulla! Den är sååå fin :D

#6 - MALIN

Wow, vilken vacker gård! Där hade jag också gärna velat bo i framtiden! Kram

#7 - NICOLE

Den såg ju superfin ut:)

#8 - Linnéa

Nja, idol var sådär igår... Simon var dock outstanding vilket gör mig glad eftersom han är min favorit :)

#9 - Maja H

Wow va fint!

#10 - JoJo

det där huset hade jag inte tackat nej till precis! :D

sv; dom har så mycket snyggt! :D jag var bara tvungen att klicka hem leopardlinnet från ebay tidigare idag ^^

usch vad tråkigt! :( hur mår du nu? är du fortfarande inlagd? <3

ja men precis man behöver lugna helger hemma ibland också :) men det har kommit upp lite planer för imorgon. jag ska hem till min bror på lite födelsedagsfirande då han fyller år nästa vecka :)

kram på dig tjejen! <3

#11 - Julia

Åh så fint!

sv: Tack så jätte mycket! Tyvärr är tävlingen avslutad men det kommer fler tillfällen! kram

#12 - Carolina Thoor

Nej, men åh vad mysigt! Ser riktigt mysigt ut ju :D själv skulle jag vilja bo som hos mormor med lite flera hus på gården att göra saker i och sedan kunna mysa på en gård. Hästar och andra djur finns det även möjlighet att skaffa där. Men det huset skulle jag gärna vilja ha som ett landställe senare då mina barn kommer med mera :) växa upp där jag fått växa upp!

Sv; tack ska du ha! :D

Ja, men visst är det så haha :D

#13 - Johanna Utterberg

Vad kul och se din drömgård, ser häftig ut! :)

sv: Åh huh, hur ser skadan ut nu då?

#14 - Erika

Såå fint :)

sv. Ush, hoppas operationen gick bra. Kram!

#15 - Elin

Såg så fint ut =)

#16 - catrin monica sandberg

Det såg väldigt drömmigt och härligt ut! :)

#17 - Hanna

Jesus kristus vilket ställe, flyttar gärna in där med dig :DDDDD om du betalar!!

#18 - Johan

Nej, jag skulle nog inte ens vilja bo på en gård över huvud taget. Jag är nog mer en lägenhets/stadsmänniska, ttrivs i stan :)

SV: Ja, men att du ändå kikade in och läste lite trots att jag var inaktiv värmer mycket ska du veta! :)

Aj, det låter inget vidare... men hur blev du trampad på? Vad hände liksom? :/

Kram