Musiktips!
Jag är verkligen helt kär i denna låten. Jag älskar den och det är den som spelas mest hos mig just nu!
 
#1 - Johanna

Ja visst är den grym!? :D

#2 - Divorce your horse

Håller med om att den är väldigt bra :)

#3 - Lydia

älskar den!

#4 - Linnéa

Åh, looooove it! Lyssnar på den hela tiden, min dagens låt härom dagen :)

Ha en finfin söndag!

#5 - Alice

Åh, den är så bra! <3

#6 - NICOLE

Visst är den bra :) Hoppas du får en fin söndag!

#7 - alice

åh den är superbra :D

#8 - Tuva Björnwall

älskar också den, så bra!!

#9 - sandra.

håller med dig :D jag älskar också låten!

#10 - Sara

Åh den låten är verkligen så bra, jag bara älskar den ;)

#11 - Amanda - Exklusiv skönhetsblogg på BeautyBoulevard

Åh älskar också denna låten! Den är så himla bra. Älskar Sia! :) Kram

#12 - Cassandra Haraldsson

Jättebra låt :)

#13 - MATILDA

älskar låten! :)

#14 - Carina Marianne Holst

Härlig!! Kram! :)

#15 - Polly Svensson

den e bra. Kram

#16 - Fanny

gillar denna med Sean mer än den vanliga haha :D

#17 - Johanna Utterberg

Bra musiktips! :) Hoppas du har en härlig söndag!

#18 - Tilda Barkselius

Älskar Sia!

#19 - ajlimullersandvik.blogg.se

Tack för musiktips :)

#20 - Gabriella

Sååå bra, roligt med tips!!

#21 - Vicktoria

Den är bra den låten :)

#22 - Elin

Tycker också mycket om den :)

#23 - Josefine ♔

Roligt med musiktips :D

Sv: Ja det tycker jag verkligen! Men varning.. Du fastnar helt sjukt fort ;)<3

#24 - natalia

Så bra tips!

#25 - Ramona

God morgon och tack för lite musik ;)
Hoppas du får en fin måndag, kram

#26 - Tuva Björnwall

svar: Gör den imorgon finis <3

#27 - Tezzo

Den är bra, kommer att spelas till helgen på jobbet. :)

#28 - lydia

Hade aldrig sett videon innan!

#29 - ELIN WAHLBERG

älskar denna!

#30 - Beatrice

Så bra låt!!

#31 - Emma Engström - Skönhetsbloggare hos Beautyboulevard

Älskar denna låt, hur bra som helst! :D Kramar