Underbar lördag 🌟
Dessa tre bilder sumerar min lördag!

Jag har haft en helt underbar lördag. Dagen började med att jag åkte till stallet och gjorde i ordning allt innan ridpassen så som mockning och höpåsarna. Sen var det dags för passet med Cassis. Idag blev det lite hoppning och det blev en serie på mittenlinjen. Det gick superbra och hon blev så fin i dressyren sen. Jag älskar verkligen sessan och det var så skönt att få rida henne idag, hon gav mig en sån uppiggande känsla och det gjorde mig glad. Sen gick jag och hämtade Calltino och red honom i ridhuset. Inget speciellt med det passet egentligen men det gick bra och det behövdes verkligen efter helvetespasset igår. Kände att jag bara behövde få komma upp på hans rygg utan krav både från hans och min sida. Han skötte sig väldigt fint! Två nöjda hästar och en väldigt nöjd ryttare! 
 
Sen åkte jag hem och duschade samt åt lite. När jag var klar så åkte jag och hämtade Vildisen eftersom jag skulle passa henne ikväll tills Niklas kommer hem. Allt har gått jättebra och vi har haft det så mysigt, härligt med lite bebismys ibland. Jag nattade henne strax innan åtta så nu sitter jag och slappar i soffan till Gladiatorerna :)
 
Hoppas att ni har haft en fin lördag för det har verkligen jag :)
 
 
#1 - Amanda Jona [SPONTAN]

Härligt med en bra lördag! :)

#2 - Ida Lindborg ♡

åh vad mysigt :)

#3 - http://siliiins.blogg.se

Fina bilder :-)

#4 - Johanna Utterberg

Låter som om du hade en riktigt bra lördag! :)

#5 - Vicktoria

tack så mycket snälla du :) <3

#6 - Erika

Vilken mysig kväll :)

#7 - emelie

låter som en underbar lördag, härligt :D

#8 - Tea Rajkovic

Härligt!

#9 - Nicole

Härligt! :)

#10 - Carolina Thoor

Nämen åh vad mysigt med bebbemys! Det hade jag isch idag. Jag tog aldrig i honom och mös med honom, men han lekte med mig på håll och försökte få uppmärksamhet och blev blyg så fort jag log åt honom. Så jäkla söt! ^^,

Sv; kul att du gillade listan!

#11 - Neapocalypse - HÄSTIGA VLOGAR!

Ser supermysigt ut!!! <3

#12 - Vicktoria

Ja man kan kalla det haklapp eller dregglis :) han har inte behövt ha det på några månader men nu börjar han dreggla jätte mycket igen så nu får vi börja använda dom ^^ Tror det är dags för mer tänder snart :P

#13 - Erica

Hej, kolla gärna in på min blogg & delta i min 'veckans blogg' tävling.
Har nyss postat ett inlägg angående ' It's just a bad day, not a bad life ! <3
Kram / Erica

#14 - Josefine ♔

Men ååå vad mysigt!:D<3

#15 - Natalie Salazar

ååh mys bilder :)