Inredning
När man flyttar är det verkligen massor av saker som man vill ha, eller jag känner så iaf. Däremot får man ta lite pö om pö. Efter att ha väntat på soffan som har varit beställd så kan jag hämta den glatt på söndag. Och detta soffbordet hämtade jag för en vecka sedan! Tänkte att ni skulle få en liten kik på det. 
 
Sen finns det ju självklart en massa mer jag vill ha. Men det närmaste är väl denna snygga skänk samt tavla.
 
 
 
#1 - ajlimullersandvik.blogg.se

sååå snyggt soffbord!

#2 - Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet

En massa snyggt 😍.
Svar; tusen tack 🌸😘

#3 - MALIN

Massor med fina grejer! Älskar soffan! Kram

#4 - Erika

Soffan ser ju jättego ut ;)

#5 - Alice

Åh handla inredning är så himla kul 😍

#6 - Josefine

Men åh vilken bra smak du har! :D

#7 - Miss Tosse Queen

Så snyggt! Jag älskar inredning :D

#8 - Angelix

älskar soffan!!

#9 - Linda

Gud så mycket fint!

#10 - Anita

Snygg byrå!

#11 - Amanda Jona [SPONTAN]

Så fina saker :)

#12 - FILIPPA

Åh längtar tills jag ska inreda min lägenhet! 😍

#13 - sandra

snyggt!

#14 - Emelie

Har kikat på en likadan byrå faktiskt, fast större i samma serie, riktigt fin! :) Håller på och renoverar mitt sovrum, så tänkte ha den där sen! Håller med de där om att man måste ta lite saker i taget fast man vill köpa allt på en och samma gång. Har ett helt hus att renovera, så de blir ganska mycket man vill ha faktiskt haha..

#15 - Days by Johanna

Snygg soffa och snyggt soffbord! :)

Ja chipsen är goda, så du får in och tävla om dem :)

#16 - Anonym

Supersnyggt!! :)

#17 - Fanny

älskar soffan :D

#18 - Tilda Barkselius

Riktigt snygga saker!

#19 - Linnea

Sååå fina prylar <3

#20 - Pauline Hurtig

så snyggt!

#21 - Josefine

Så fint! :D

#22 - Johan

Jag skulle också vilja ha en ny soffa. Mamma och pappa har en jätteskön som jag också skulle kunna tänka mig, eller en divansoffa, det vore inte heller fel :)

SV: Tack! Det känns bra, men lite konstigt om man tittar på var vi stod för fem år sedan. Då blev vi knockade i det mesta vi ställde upp i. Nu är det vi som knockar motståndarna. Det är en grym resa vi har gjort under de senaste åren :)

Ja det börjar bli några år nu... men jag gillar att vara kvar på samma ställe. Då kan man gå tillbaka i arkivet och kolla, läsa gamla inlägg, minnas och se vad man gjorde vid den här tiden för x antal år sedan :)

#23 - my

Så mycket snyggt :D