Ullaredsfynd del 4 - Till Vilda

Sist men inte minst köpte jag en del grejer till Vilda. Bland annat

en vinterjacka, en fodrad regnoverall, olika typer av vantar, mössa, en ryktpåse som hon ska få när hon fyller, två hoodtröjor, en kofta och en stickad tröja. 

#1 - Cecilia

Åh så fin blogg du har:)

#2 - Alice

Vilka fina grejer 😍 jag skulle verkligen vilja åka till Ullared och shoppa ytterkläder till Cornelia! Men det är så långt för oss, ca 4h 😫

#3 - My

Så himla sött!! Småbarnskläder är verkligen såå gulliga :D

#4 - elin

Så kul med shopping<3

#5 - Amanda

Å vad söta grejer<3

#6 - Gabriella

Åh såå mycket fint!!

#7 - Johanna Utterberg

Åh så fina grejer! :)

#8 - Amanda Jona [FOTOGRAF]

Åh så mycket fint! :D

#9 - Anita

Stiliga fynd! :D

#10 - Linda

Fina saker :-D

#11 - Ida Lindborg ♡

så gulligt!:D

#12 - Alice

Så bra grejer! Den där ryktpåsen bringar minnen alltså, haha, minns när jag var yngre och gick på ridläger och ALLA hade en varsin ryktpåse eller låda och jag var så nöjd med min i lila, haha! ^^

#13 - Ida

Så himla mycket fint! :D

#14 - Heléna

Så mycket fint! Alltid roligt att fynda :D Hoppas du har en underbar helg fina du <3 Kramar <3

#15 - Pauline Hurtig

åh så fina

#16 - Jessica Högberg

Perfekt!

#17 - Matilda Berlin

Men åh vilka söta fynd! Kram <3

#18 - Sofia Werlin - mammaliv & hälsoliv

Köpte likadan jacka med tillhörande byxor till Tuva-Li igår 😍

#19 - MALIN

Vilka bra fynd du hittade! Kram

#20 - Amanda Sofi

Så fina!

#21 - Denise

Så mycket fint! :D