Ny vecka och ny månad
Andra dagen på den nya veckan och femte dagen på den nya månaden och det har börjat så trist. September har verkligen visat sitt regniga ja. Så nu är hösten iaf här. Kallt, mörkt, grått och regn! Det känns sådär att hösten kom med september tycker jag. Förra året var det en fin och solig september men ganska höga tempraturer ändå, i år är det helt tvärtom. 
 
Idag är det tisdag och jag börjar jobbet om ca 1 timme. Jag har hunnit med att lämna Vilda på dagis, varit i stallet samt ätit upp min frulle. Nu ska jag ta det lite lugnt och förbereda mig för mitt jobbpass. 
 
Jag hoppas verkligen att ni får en fin tisdag! :)
 
#1 - Cecilia

Såå fin bild!!

#2 - Felicia

super fin bild på er :)

#3 - My

Vi fick några fina sommardagar nu i september men igår började det blåsa och nu är typ alla löv borta, sådär över en dag!!

#4 - Photo by E M E R E L L A

Vilken underbar bild på er :)

#5 - Ida

Men gud älskar bilden! Så fin!

#6 - Amanda Sofi

Surt med dåligt väder! Jag har haft turen att ha toppen väder några dagar nu.

#7 - Johanna Utterberg

Jag tycker det är mysigt att hösten smugit sig på :) Hoppas du haft en fin dag!

#8 - JoJo

med tanke på att sommaren inte var den bästa så är jag inte redo för hösten än. :( känner att jag behöver sol och värme. haha! <3

#9 - Amanda

Å vilken fin bild<3

#10 - elin

Underbart fin bild!<3

#11 - Alice

Håller med, september har verkligen varit så regnig hittills! :/ Kram!

#12 - MALIN

Så fin bild på er! Kram

#13 - Jessica Högberg

Haft en underbar dag i strålande solsken (fast innomhus:)

#14 - Denise

Ja, hösten kom verkligen direkt med september.. :/

#15 - Anita

Stilig bild på er två! :D

#16 - linda

Fin bild!!

#17 - Matilda Berlin

Detsamma sötnos <3

#18 - Emma Fernhagen

Åh vilken fin bild!

#19 - Sarah

Ja hatar allt regn :/
Jättefin bild :)

#20 - Pauline Hurtig

fin bild på er!

#21 - Heléna

Vi har också haft riktigt tråkväder i början av veckan, men idag har vi äntligen haft uppehåll och det var nästan så man kunde ana en och annat solstråle :D Hoppas du får en mysig kväll fina du <3 Kram <3

#22 - Gabriella

Jättefin bild!!

#23 - Alice

Hösten har sina för och nackdelar 😉
vilken rolig lugg hästen har 🙊😍

#24 - Ida Lindborg ♡

Så härlig bild!!

#25 - Josäfin Andersson

SÅÅÅÅ tråkigt att hösten redan är här, är ju bara september!

#26 - Josefine

åh fina ni <3

#27 - Johan

Förra året var det asvarmt i september. Minns att vi var i stugan då och att vi satt ute till säkert 10 på kvällen i shorts och T-shirt, men i år är det, som du säger, helt tvärtom... :/

SV: Vi hade en bra sista dag tillsammans, även om det blev intervaller istället för styrka. Sedan försökte vi att inte göra någon grej av det och faktiskt så känns det fortfarande inte särskilt konsttigt, inte som jag trodde att det skulle göra, men jag tror det kommer senare, när det lugnat ner sig lite med jobbet och allt...

#28 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

Vilken fin bild!

#29 - Amanda Sofi

Vilken fin bild!