Utmaning 11
Dagens utmaning är att vi ska beskriva varandra innan och efter vi träffades, om det finns några skillnader t.ex. Jag ska i detta fallet prata om Josefine. 
 
Det var genom bloggarna som jag och Josefine lärde känna varandra. Jag vet att jag reagerade som att hon var en liten kopia av mig. Inte helt identisk såklart, men vi delade mycket tankar och åsikter som var lika. Sen hade vi vårat gemensamma intresse, hästar! Jag har alltid tyckt att det har varit så lätt att prata med Josefine, och det tycker jag även nu. Det spelar ingen roll vad det handlar om för hon lyssnar alltid och jag vet att om jag vill ha hennes hjälp så ställer hon upp så mycket som hon kan. Även fast jag inte träffade denna tjejen på ett antal månader så visste jag att hon var en av mina bästa vänner. 
 
Den 28 mars detta året så kom denna underbara vän ner hit till Småland. Efter ca 7 timmar anlände hon och jag vet att jag blev så glad när hon kom ut från tåget. Även fast jag aldrig hade träffat henne så gav jag henne en bamsekram och vi hade massa att prata om. Josefine är så himla lätt att vara med. Hon stannade här i 5 dagar och vi hade liksom aldrig tråkigt (enligt mig). Det var som att vi hade träffats hundra gånger innan. 
 
Jag skulle inte säga att det är någon skillnad verken på Josefine som person eller våran vänskap. Även fast jag visste att hon var jävligt bra innan vi träffades så var hon så mycket bättre och jag fick vara med min bästa vän sida vid sida istället för nästan 50 mil ifrån varandra. Våran vänskap blev ju också starkare när vi väl sågs. Jag saknar henne otroligt mycket och längtar verkligen tills vi ses nästa gång. Det ska bara passa oss båda med jobb och allt annat. Även fast vi inte hörs varje dag eller ses hela tiden så vet jag precis vart jag har Josefine och jag är så himla tacksam för det! En sån vän är väldigt svår att hitta!  ♥
 
 
 Glöm inte att kika in hos Josefine för att kolla vad hon tycker om vårat första möte. 
#1 - Linnéa

Guuud, sååå härliga bilder <3

Hihi, tack det ska jag göra :)

#2 - Carolina Thoor

Fint skrivet om henne! Ja, det är sällsynt att ha en sådan vän men det är himla underbart då man har hittat den vännen :D

Sv; tack ska du ha! :) 💕

Jag kan förstå det. Kan inte vara kul nu när du legat i flera veckor :/

Ja. Men precis. Det finns även en vit - men får väl tagga ned med shoppingen efter det haha xD

#3 - Amanda

Sv: Nej fy klart man inte vill ha ont :( Och måste vara speciellt jobbigt när man är mycket i stall och håller på med hästar, det är ju ändå rätt fysiskt krävande :/

#4 - sara

Såå himla härliga bilder!! :D

#5 - Ztinas - Motivation att följa dina drömmar

Såå fina bilder <3

#6 - NICOLE

Vilken fin vänskap! Den får ni ta hand om :D
SV: Jaa det låter bra =) Kram

#7 - Josefine ♔

Åååå!! Vad fin du är <3 Längtar tills nästa gång vi ses jag också, jag hoppas sååååå att det blir snart :DD<3 Du är bäst <3

Sv: Jaadå, har klurat, fixat och trixat typ hela dagen.. Tur jag har två lediga dagar till denna veckan som jag kan fixa och trixa på;)<3

#8 - Jen

Vilken härlig historia! Vad kul att skaffa vänner genom bloggar!

#9 - Carolina Thoor

Sv; ja, det tycker jag också. Tycker om att bli utmanad sådär! Skulle du vilja bli utmanad? :)
Haha tackar :D 💕

Ja, men precis. Det är svårt då man bor borta från varandra och har häst båda två som man kanske inte riktigt kan lämna så ofta som man vill. Men jag hoppas att ni träffas snart igen :)

Åh, vad händer nästa helg då för något kul? :D
Ja, men det låter bra. Att tänka på annat än bara att tänka på nuet hela tiden :)

#10 - Vanessa Andersson

Vad kul att bloggen gett dig en vän som Josefine! Ni verkar ha haft det jättekul tillsammans! Fantastiskt att man kan träffa så bra vänner via nätet <3

#11 - Johanna Utterberg

Åh vad fantastiskt! Så kul med vänskap som man kan finna via bloggen!! :)

#12 - Cajsa Lindahl

hehe ja...skotta är visserligen en bra träning men låter alltid pappa göra det. :P hehehe

#13 - Ida Lindborg ♡

Vad fiint skrivet♡

#14 - JoJo

det är underbart att man kan hitta så fina och underbara vänner via bloggen! :D

sv; vad mysigt att ni också har börjat pynta. det är så himla mysigt! :)

ja jag håller verkligen med dig om det. är man lite nere eller så så är det fan skönt att köra ett pass på gymmet. det är lite som terapi för själen har jag märkt <3

hur går det för dig med benet vännen?
kramis <3

#15 - Erika

Vilken himla fina vänskap :)

#16 - Johan

Det är häftigt att man kan bli så nära vänner bara via nätet tycker jag :)

SV: Nej, här är snön borta igen, men i Malmö i helgen var det världens snökaos.