En mysig start på veckan
Än så länge har min vecka varit så lugn och skön. Det är mycket kring jobbet just nu och jag är väldigt trött när jag kommer hem från mina arbetspass så då är det ganska skönt att komma hem och bara ta det lite lugnt. Igår slutade jag vid 20 men hade ändå energi när jag kom hem så jag gjorde lite mat till mig och Niklas samt en blåbärspaj. Det blev så gott, både pajen och maten. Älskar att kunna göra mat utan recept! 
 
Ridpassen har gått mycket bättre denna veckan än förra, fick mycket inspiration från träningen i lördags. Tänkte ta mer om den i ett separat inlägg om det är okej? :)
 
Nu är det snart dags för jobb igen. Jag väntar bara på att maten ska bli klar på spisen sen ska jag åka. Försöker att ligga steget före med att göra morgondagens matlådor samt att det finns mat färdigt till Niklas och Vilda sen när de kommer hem.
 
Min uppdatering har väl varit sådär på senaste tiden... men jag försöker så gott jag kan. I helgen var det fullt upp med träning, party och storstädning av huset då det är värdering av huset denna veckan. Spännande och se vad all renovering har gjort för resultat. 
 
Till nästa gång, ha det underbart bra! :)
 
Gårdagens läckerheter! Kycklinggryta med små sommarpotatis och grönsaker samt en knäckig och seg blåbärspaj! :) 
 
#1 - Josefine

Men åååh så gott!! Du är så duktig :D<3

#2 - cecilia

Älskar blåbärspaj!! :D

#3 - Johanna Utterberg

Vad härligt med en mysig start på veckan och åh vad gott med blåbärspaj!! :D

#4 - elin

Älskar blåbärspaj!<3

#5 - Hanna

Men tack Finis, vad din mat såg god ut! <3

#6 - Amanda

Lät som en himla bra start<3

#7 - Gabriella

Åh såå gott med paj!!

#8 - Ida

All kärlek till blåbärspaj, så gott!

#9 - Julia Axelsson

Åh blåbärspajen ser helt underbar ut! Vad hade du för bra recept till den? :D

#10 - Alice

Det finns typ 2 rätter jag kan laga utan recept haha, jag är rutten 🙊

#11 - Josefin

åh vad gott, blåbärspaj är favoriten :D kram

#12 - MALIN

Vad gott det ser ut! Kram

#13 - Linda

Gott med paj <3

#14 - Matilda Berlin

Guu vad gott med blåbärspaj!! Var alldeles, alldeles för länge sen jag åt det =) Kram <3

#15 - Anita

Mums så gott :D :D

#16 - Alice

Så gott, och skönt att ridpassen har gått bättre! ^^

#17 - jannice

Vad himla mysigt!! Tittar in och säger hej! :) kram

#18 - Felicia

vad gott med paj :D

#19 - Amanda Sofi

Så gott med blåbärspaj!

#20 - Pauline Hurtig

härligt!

#21 - Pauline Hurtig

härligt!