fotografering

Hejsan idag var det skolfotografering i skolan och som alltid så hatar jag det! Ser alltid så otroligt dum ut och gjorde det detta året med ;)
Tog både med klassen och själv, sen tog jag och natalie ett kompisfoto med.
Dagen var väl ganska chill idag, men imon blir den värre för då är det orgentering hela förmiddagen och jag som hatar orgentering, natalie och jag kommer springa vilse för vi ska springa tsm även om man får eller ej.

Efter skolan gjorde jag egentligen inte så mkt. Jag har gosat med vovven, suttit vad daton, övingskört som förresten gick skit bra, handlat lite med mamma och slappat framför tv:n.

Sådär, har inte så mkt mer att skriva ;) höres imon :)

#1 - maatilda

du blir alltid fin på skolfotot :) men inte jag :O<33333

#2 - matilda

sv: tack gumman, de vet jag <333333