Det är de lilla du gör som blir något speciellt

Fan vad jag älskar dig

#1 - EBBA

åh vad söt du är! :D



sv: det är bara bra :)

haft en bra dag?

#2 - ellensjo

sv; Tack! :D

Skola sen var jag med en tjejkompis, självdå?

#3 - ellen

det är toppen :D hur är det själv?

#4 - KARIN ♡ - we are born unique but die as copies

sv: det är toppen med mig förutom att jag är sur på min kille för han aldrig kan ses.. med dig då? :)

#5 - ellen

tack :D

jag har varit och träffat min pojkvän, vad har du gjort? :)

#6 - KARIN ♡ - we are born unique but die as copies

sv: 2 månader på söndag! :)

men nu har hans fotboll börjat igen så han tränar nästan varje dag.. :/

#7 - KARIN ♡ - we are born unique but die as copies

sv: tack! :)

vi är 97or båda två :p

#8 - Louise ♡ bloggdesigner

Det gick bra! Vad händer imorogn då? <3

#9 - ellen

aha okej, gick de bra? :D

ja, visst är det gulligt :D<3

#10 - julia fälling

Sv; Tack så jättemycket! :)

Väldigt fin blogg har du!

#11 - Helena

vilka fina bilder du tar

#12 - EBBA

sv: det är bara bra :)

gjort idag sötnos?:)<3

#13 - Jossan

sv. Härligt å höra!

Jo det är bra med mej med faktiskt :D

Sov lite förut så nu är jag inte sådär dödstrött som jag var förut längre ;)



Fina bilder!

#14 - ida :) ♥

så söt du är!



sv: aww tack gumman!! <3

#15 - ALICE

sv; tack du! allt bra? :)

#16 - ALICE

sv; det är bara bra! :)

#17 - ALICE

sv; har varit i skolan och nu.. inget :) ska till en kompis ikväll :)

#18 - ALICE

sv; låter skönt :)

#19 - ALICE

sv; vad härligt :)

#20 - FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

sv; nej du , nu ska jag gå upp och rycka upp min fredagskväll , såhär kan jag inte ha det :D och TACK SÅ JÄTTEMYCKET :')

#21 - Jhh

sv:Härligt:)

Yes :)

Va ska du ta och hitta på under helgen då? :)

#22 - FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

sv; hur är det med dig annars ikväll/natt då ? :D

#23 - EBBA

sv: idag ska jag bara ta det lugnt :)

allt bra idag? :D <3

#24 - Magda

sv; du är en sötnos! :D<3

#25 - FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

sv; sitter o chillar i sängen ska förmodligen plugga under dagen så med mig blir det då prima :D

#26 - FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

ssv: jag är en stark o tapper krigare så nu ska jag ut på fältet o slåss mot mina hungersfiender :D hungrig alltså, haha och när jag vinner kommer allt vara prima med mig! :)

#27 - Jossan

sv. Nej ellerhur, man blir så sjukt seg när man har varit trött för länge -.- Men det är väl så nu i början när man börjat skolan idag antar jag :)

Varsegod sötis! :D

#28 - ida :) ♥

sv: du är sötast min lilla vän :D

kram<3

#29 - Magda ♡

allt bra idag sötnos? :)

#30 - Magda ♡

sv; vad bra!

det är bra med mig också :)

hur har din dag varit? <3

#31 - EBBA

sv: det är bara bra :)

vad gör du?

#32 - EBBA

sv: jag gör samma :D

haft en bra dag sötis? :D <3

#33 - Magda ♡

sv; min har varit toppen! :)<3

#34 - ALICE

allt bra med dig idag? :)

#35 - ALICE

sv; ja det är bra :)

#36 - ALICE

allt bra idag? :)