jävla orientering
varit hemma nu sedan 11 kanske efter att ha haft orientering som suger!
Elin och jag var så jävla vilse alltså, vi hade panik där ute i skogen. Sen började vi skriva så vi hittade några. Men vi var vilse i en halvtimme minst. Sen badade jag mina ben i en bäck 4 gånger och den sista gången var fan värst, så jävla vidrigt. Åh jag hatar det och jag tror att mina lärare förstod det när vi kom tillbaka, jag är inte den lättaste att ta hand om när jag är riktigt arg och irriterad xD

Nu har Elin lämnat mig hemma eftersom hon skulle till kalmar, själv så ska man käka lite nu och vara lite stolt efter att ha gjort engelska läxan :D Idag blir nog en slapp dag, ha en läxa kvar att göra så :)

Ha det gutt
#1 - ebba

superfin bild!!



sv: samma här, usch för skola :(

allt bra idag?

#2 - Tina

SV: Tack gumman vad gullig du är! <3



Åh jag tycker inte om orientering mycket alls! haha :)



Fin bild gumman!<3

#3 - EBBA

sv: haha nej precis :D

det är bra här!



haft en bra dag?:)<3

#4 - jonna

sv: haha, den vart fin! ;) <3

#5 - SANNA

SV: Härligt! :D Det är sådär, har börjat bli förkyld ;(

Vad ska du hitta på imorgon (Onsdag) då? :)



Kram

#6 - Magda ♡

haha, vi har också orientering i skolan..xd

söt bild på dig förresten! <3

#7 - Magda ♡

sv; haha, ja! <3