Året 2012
Eftersom jag ska jobba dygn imon och inte kommer ha tid med bloggen då så får jag önska er ett Gott Nytt År och jag hoppas att ni får en bra nyårsafton med. Ni ska få en liten tillbaka blick under detta året, i alla fall de jag kommer ihåg :)
Januari
Det var en ganska deppig månaden, jag var väldigt deppig och ledsen. Det var mycket fotbollskollande och var var mycket tillsammans med mina vänner. 
Februari 
Jag hade mycket olugg i skolan och hade inte så mycket tid till annat. Fick umgås med vovven istället, den lilla tid som blev över. 
Mars
Finaste Justin Bieber fyllde år. Jag spenderade väldigt mycket tid med Sofia denna månaden. 
April
Minns tyvärr inte så mycket av denna månaden. Morfar fyllde år så vi firade honom. Sen tog jag mycket egobilder ;) inget speciellt. 
Maj
Jag fyllde 18 och det var helt underbart kommer jag ihåg, äntligen myndig.
Sen fotade jag en kompis på hennes bal.
Jag skadade mitt knä yttligare en gång.
Vi firade Johan som fyllde år
Min finaste hund fyllde år. 
Juni
Fick sommarlov
Det var 8 år sedan min mormor försvann från jorden
Jobbade även en hel del eftersom jag fick sommarjobb 
Det var även begravning för min gammalfarmor
Min älskade lillabror fyllde 2 hela år
Juli
Fortsatte att jobba hela månaden 
Var ute och åt på krögers med Matilda och våra föräldrar
Var på saxnäs med bästavännen och skapade oförglömliga minnen
Spenderade lite tid på straden, inte mycket men lite
Augusti
Började umgås med fina Tina mer och tog även en fotodag med henne. 
Genomgick den jobbig period utan en viss person
Började ägna mer tid till körkortet trots jobbet och att skolan började
Finaste Sofia fyllde år
September
Mormor fyllde år, min finaste ängel!
Gjorde mina 'älskade tatueringar
Åkte till London som var underbart! 
Oktober
Var en jobbig månad, jag var ofta ledsen och fick ett par dåliga besked
Tog höstbilder på Leo
Första snön kom 
November
Va på spa med mamma
Var sjuk väldigt mycket
Fick körkortet :D 
December
Julafton såklart, och spenderat mycket tid med vänner och familj. Det var samtidigt otroligt mycket i skolan och fram till lovet var det skolan i fokus. 
#1 - Liborius

fint inlägg:)

#2 - Hannah

sv: såg att du hade bieber på ditt mobilskal och sedan stod det believe i headern och då antog jag att du gillade the biebs! ska du på någon av hans konserter i april? kram.

#3 - Hannah

sv: åh jag med! vilket datum? :) kram.

#4 - Hannah

sv: åh jag såg han i danmark 2011, såå bra! jag ska se han 22 i stockholm :)

#5 - Emelie Bohlin♥

Sv: orkar inte heller med skolan :(

#6 - Linnéa

Superfina bilder från 2012 - tänkte att jag skulle göra något liknande kollage senare idag <3

#7 - Liborius

hissar eller dissar du mina nyårsnaglar?:D

#8 - MADDISENJ

Kikar in och önskar dig ett riktigt gott nytt år och ett fint avslut på detta år! Kram Madde

#9 - Amanda

Låter som ett bra år, för det mesta :) hoppas på bara bra saker nästa år!
Ha en bra nyårsafton! <3