3. 10 knasiga sanningar om dig själv
  1. Jag hatar mjölk
  2. Jag lämnar alltid lite dricka kvar i glaset 
  3. Jag hatar att ha strumpor när jag är i sängen 
  4. Jag har telefonskräck
  5. Jag skrattar ofta åt mina egna skämt 
  6. Jag är juice beroende 
  7. Jag älskar Justin Bieber
  8. Jag har min naturliga hårfärg
  9. Jag kollar ofta på skräckfilm även fast jag hatar de
  10. Jag har bara varit riktigt kär två gånger i mitt liv
Hoppas det var något som du inte visste innan ;) 

 
#1 - H A N N A ♡

Sv: Men eller hur, älskar det :D<3

#2 - marina

sv. Det var jätte gott. :) Precis. :)

#3 - johanna bertils

fin blogg :)

#4 - VilmaLindberg

Jag älskar också justin!<33
Var gärna med och tävla i veckans blogg :) Kram

#5 - emma

ååh vad jobbar du med? :)
jag vill också ha ett jobb hahah håller på o söker för fullt nu så hoppas jag får något till sommaren.

ååh mysmys! :D
håkan,p&l och lite små utflykter med kompisar o killen tror jag :)

#6 - jonna

det är bara bra med mig :) hur är det själv?

#7 - Lotta

Sv: Jaa, det var verkligen jättemysigt :) och va roligt! Bor du i närheten av Ullared?? :) och jag har gjort en himla massa idag men främst städat, burit ved och varit på zumba =)

#8 - ViktoriaCaroline

Härligt att höra :) Det är jätte bra med mig också.

#9 - Linnéa

Nä, min syster på bilden :)

Spännande läsning <3

#10 - tina

jag visste det mesta;) Stämmer de är verkligen dig gumman!!<333

#11 - Sofia

Fina bilder :-D

#12 - Marta

Håller med på den första punkten :)

#13 - paulina

söt du är (:

#14 - linah brown

telefonskräck O: hur ?