My most beautiful angel ♥
Jag Saknar Verkligen Dig Mormor! 
Du fanns alltid där och du ställde alltid upp för mig. Jag kunde alltid luta mig mot din axel och söka trygghet. Du var alltid den som jag gick till först om jag ville prata med någon. Jag var hos dig dagligen och jag glömmer aldrig när du satt och läste för mig på kvällarna innan jag skulle sova. Jag blev aldrig för gammal för de. När jag var i din närhet så stannade jag alltid i åldern. 
Varje kväll när jag är ute kollar jag upp mot himmeln och kollar efter den klaraste och finaste stjärnan, för jag vet att det är där du sitter och kollar ner på mig. Jag saknar dig så att det gör ont i hela kroppen, varje dag är en dag för mycket utan dig! Du är min skyddsängel och du kommer alltid att vara min finaste ängel! ♥
#1 - Ida Edström - Östersunds näst största blogg.♛

åh så fin text!
vila i frid. <3

sv: ja verkligen! :) <3

#2 - Michelle

SV: jaaaa, sjukt fin text och hans röst är bara för underbar!

Tack detsamma finis! <3

R.I.P <3

#3 - Ida Edström - Östersunds näst största blogg.♛

- du vet att jag alltid finns så fort det är något, precis så som du finns för mig när jag behöver snacka! <3

#4 - Linnéa

Så fint skrivet <3

Det blir en weekend till Istanbul med min syster, vi åker i slutet av februari - det ska bli sååååå sjukt kul <3

#5 - Emelie

fint skrivet! <3

- idag har jag tränat fotboll och innebandy! och skola då ;) dudå?

#6 - Amanda

RIP! :(
Aw, tack :) <3

#7 - Liborius

åh<3

#8 - tina

tack gumman! gud vad fint skrivet gumman! finns alltid min sötnos<3