I don't wanna lose you
Hej alla fina läsare! 
Förlåt för min dåliga uppdatering, men jag har haft fullt upp. I söndags jobbade jag ett dygnspass på jobbet och jag var helt slut när jag kom hem på måndagen så jag sov hela kvällen. Träffa även en saknad vän senare på kvällen. 
Igår var jag med Matilda, vi hade jättetrevligt! Vi gick lite på stan, åkte tufftuff-tåget och åt massa godis. Det var länge sedan jag träffade den bruden asså. Måste göras om flera gånger. 
Kvällen tillbringade jag med Elias hemma hos hans mormor och morfar. Trevligt, trevligt. Sedan åkte vi hem till mig och sov där.
 
Tack för en härlig dag min fina vän!
 
 
#1 - Linnéa

Åh, det går alltså bra för dig just nu då kan man säga <3

#2 - MartinaOlsson

hej! allt bra? :)

#3 - Emelie Bohlin♥

Sv: Tack :)
de kanske är så att när man är tvungen att gå i skolan så vill man inte, men när man inte behöver så saknar man den haha <3

#4 - Amanda Johansson

Vad bra :D Ja min midsommar var bra!<3

#5 - Sofie

Sv: jag gjorde inte heller så mycket i helgen :)

Haft en bra dag ?

#6 - Julia ♡ - Julia - My Life In Words. ♛

sv: toppen med mig, vad gör du?
kram

#7 - Linnéa

Här regnar det bara idag så jag har chillat framför dvd:n bara <3

#8 - Elin

den var bra, har du haft en bra dag?

#9 - Elin

den har varit bra, din också?

#10 - Sofie

Sv: jag har sovit hela dagen då jag jobbade natt :)

Planer inför helgen ?

#11 - Linnéa

Men vi får hoppas att solen kommer fram snart igen :)
Då jobbar du resten av veckan då eller? <3

#12 - Carolina - Stall Assla

Ha en bra torsdag!

#13 - olivia ♡

Jätte fin blogg har du! ❤
– sugen på att göra ett bloglovinbyte?

#14 - Dima

Jätte fin blogg! Grattis för att ha tagit studenten :)

#15 - Julia ♡ - Julia - My Life In Words. ♛

sv: samma. (;

~ allt bra?
kram

#16 - Amanda Johansson

Har bara varit och handlat lite idag med en kompis, annars inget :) Du då? <3

#17 - Madeleine Blom - Swedish/Thai girl ♥

Hej, nu är svaren på minifrågestunden uppe, kolla gärna in för att se vad du fick för svar :)