ask.fm/emeliiiiieandersson
Först och främst så tycker jag att ni ska gå in på denna länken → http://ask.fm/emeliiiiieandersson och ställa mig någon eller några frågror. Jag har precis skaffat ask och därför skulle det vara kul om mina läsare kunde vara delaktiga! :)
 
Inatt har i alla fall Sofia sovit hos mig, åh shit vad roligt vi har haft. Länge sedan jag skrattade så mycket. Hon är för underbar hon. Ikväll ska jag bara ta det lugnt och umgås med mamma har jag tänkt. Måste ägna lite tid åt henne med, blir inte så när jag jobbar både helger och kvällar. 
Vad ska ni hitta på ikväll? :)
#1 - LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands

Jag har inte förstått mig på ask, det förekommer bara så mycket näthat där :(

Svar: Tack för omtanken!

#2 - Ida Edström - Östersunds största blogg.♛

som therese säger, det förekommer extremt mycket näthat där. har själv ask så jag vet! ta inte åt dig bara om du får något. <3

- saknar dig också bästa!! <3

#4 - Jossan

riktigt tjusig header! Fina bilder på justin ;)))

#5 - I S A B E L L A W L

Svar: åh, tack! Vi var där i tre dagar, måndag till onsdag ♡

#6 - bysmj - all by me.

ikväll blir de tvmys för min del!
Hoppas din kväll blir fin vännen!

#7 - Amanda Andersson

SV: Åh tack, vad glad jag blir.
Allt är bara bra med mig, är det bra med dig då? :)

#8 - Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

sv; ja men jag vill liksom ha lite annorlunda hår, jag känner mig så tråkig hihi :)

#9 - Natalie

Svar: Hihi, ja.. så skönt att träna på morgonen, det gör hela dagen mycket bättre! :)
Ja, men bra att du fick några dagar ledigt iallafall! :)
Jadå, allt är bara bra! :) hur är det med dig?
kramis

#10 - D I R E C T I O N E R

sv: jag ska va med kompisar :D taggar du halloween? :D x kramis

#11 - Johanna

Sv. Härligt :)
Jo med mig är det toppen :)

#12 - Linnéa

Åh, det låter som en supermysig dag ju <3

#13 - Linnéa

Jodå, min kväll har varit lugn & skön... Slappat framför TV:n och njutit av tanken att jag börjar jobba 9.30 imon *yes* <3

#14 - Linda

Tack detsamma du!:D

#15 - Amanda Andersson

SV: imorgon ska jag va med bästavännerna och mysa osåå.. Vad ska du göra imorgon då? :)

#16 - Anonym

Sv: ja de är klart, i skolan har man ju sina vänner. Men på jobbet får man väl ändå vänner på arbetet? :)
Jag har ju inget direkt annat än att jämföra med går ju bara i skolan, men har ju dock sommarjobbat. Men då jobbade jag på dagis. Gillar barn, men de var för tråkigt, fanns inte direkt något att göra haha.
kram <3

#17 - I S A B E L L A W L

SvaR: ja, det var det verkligen, haha ♡

#18 - bysmj - all by me.

TACK SÖTNOS!

hoppas din kväll varit fin!!

#19 - ♡ Hanna Andersson ♡

Sv: det förstår jag, det är helt amazing här!! Vill aldrig åka hem haha ;)

#20 - Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

sv; jag vet... börjar nästan gråta :cc

#21 - Linnéa

Imorgon jobbar jag 9.30 till 17 så det känns bra <3

#22 - Amanda Johansson

JA verkligen! :D
Mysigt att umgås med sin mamma lite, det gör jag också ikväll! :)<3

#23 - V I L M A L A ♔

Sv: Awe tack så mycket vännen-detsamma sötis! Allt bra med dig?:)

#24 - Johanna

Sv. tack! :D
Idag händer inte så mycket, bara ta det lugnt och njuta av de sista lovdagarna, En sväng till centrum kanske :)
Vad ska du göra idag? :D

#25 - BATT

åh va kul med sån ask sak :D

#26 - Meia


- Då antog du rätt, det är precis så!
Ha en bra dag!

#27 - ♣ Ida - Hon som föddes med LKG

jag vill skaffa ask men ändå inte :)

~ #throwbackthurday hos SSC.
Läskig bild från sanatoriet, vad är det som syns? Hittas i kategorin "bilder" ~

#28 - frida christina

Låter som en härlig kväll!

#29 - Johanna - A dream as model ♥

kanske ställer nån fråga! :)

#30 - sofia hellberg :)

åh vad jag tycker om diiiig! <33

#31 - Lisa & Maja

riktigt fin blogg! är allt bra med dig?

#32 - Emme

Åh vad mys med en mamma-och-dotter-kväll ^^

SV: Tack så jättemycket!

Tack snälla♥
Awh, bara kul att sprida glädje! Säger detsamma, du piggar alltid upp mig, varenda gång du kikar in på min blogg! Tack snälla!♥

#33 - Malva

SV: tack :)

#34 - Cathie | Equest Photography

Men vad gullig du är!!! :D:D
Vart bor du nånstans då?

#35 - jossan

Ska bara ta det lugnt ikväll & parta imorgon istället på krogen! :D

sv: Hihi aw, tack ska du ha! :D

#36 - Celine

Haha jag vill inte skaff ask för alla frågor där är så perversa! Haha!

#37 - N E L L I E

Jag har också nyss skaffat ask,tycker det är väldigt kul! :)
sv: Tack finis :)