I won't go
Hej alla fina läsare! :) hoppas att eran måndag har börjat bra. La mig precis i sängen och ska vila, tredje dagen med huvudvärk...jag vet inte vad det är för fel. Dagen började iaf med att jag körde Filip till skolan och sedan spenderade jag lite tid med hans mamma, så mysigt! Sedan blev det hem och hämta morfar för jag skulle nämligen bjuda honom på middag eftersom han fyller imorgon. Alltid trevligt att äta ute, det är inte så ofta man gör det. 
Efter att vi hade gjort det åkte jag till stallet och mockade, samt gjorde Compass mat. Idag fick han ha vilodag eftersom han inte är helt bra i benet. Tog även in han en stund och pysslade om honom, han blev så fin så! 
Bilder från stallet
 


 
#1 - Camilla

Oh vad mysigt med häst! Är det din egna? :)

#2 - ♡ Hanna Andersson ♡

Sv: Åh så härligt, älskar grillat!!:D

#3 - Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Dumt med huvudvärken:(

#4 - Annster

Härligt! :)

#5 - MADDISENJ.SE

Jobbigt med huvudvärk men låter som en fin dag :)

#6 - Nathalie Tegelstam

Låter som en fin dag söta du :)
kramar

#7 - NICOLE

Fy vad tråkigt med huvudvärk!! Det är verkligen hemskt :(

SV Eller hur, grillat kan vara det bästa att äta alltså :) Går att variera och det blir alltid så gott :)

Ja verkligen ;D

#8 - NICOLE

SV nä.. man blir ju som orolig också över vad det kan vara och det är ju också en jobbig medförande faktor!

Tack så mycket, och detsamma!

#9 - Henrik Olsson

Grattis till din morfar :)

#10 - Linnéa

Nämen fy då för den där dumma huvudvärken... hoppas verkligen att du kryar på dig snart <3
Kramis

#11 - Karin Lygnersjö

Sv: Ja han är väldigt gosig :)

Nu ska jag komma igång med bloggandet igen så nu får du gärna kika in ofta ;) Kram

#12 - Linnéa

Ja, visst är den bra <3

Usch då, förstår det... Så ska det ju inte vara :(

#13 - NICOLE

SV Ja men verkligen :// Du får kolla upp det så du är på den säkra sidan :)

Det blir först skola, sen en liten shoppingrunda med en vän och sen en träff med en annan vän hehe :) Dud`? :)

#14 - Nathalie Tegelstam

- låter bra det. Har faktiskt också haft ganska ont i huvudet idag. Standard på måndagar haha :) kramkram

#15 - Amanda

Mysig pussbild :D

#16 - Linnéa

Jadå, bara fint med mig... mycket att göra på jobbet så skönt att det blir extra lång ledighet den här veckan <3

#17 - Juliaa

mysigt:)

#18 - bella

ja skönt och vara ledig! :D

#19 - Henrik Olsson

Sv: Haft en bra kväll? :)

#20 - MALIN

vilka härliga bilder! hoppas du har haft en bra start på veckan :)

#21 - Ester

Gud stackare, hoppas att huvudvärken går över fort!! :D Krya, älskar bilderna!

#22 - Emma Broberg

mysigt! :D ha en mysig kväll, kram. <3

#23 - KassandraPalma

så fin häst!

#24 - Andréa

Jobbigt med huvudvärk :(

#25 - Helen

Usch va tråkigt de lät med 3 dagars huvudvärk.
Hoppas de släpper snart!

#26 - Johanna - A dream as a model ♥

Tufft med huvudvärk :(
sv: Ja rosa är fint :D

#27 - Lilly

Härliga bilder!

Just nu deltar jag i en omslagstävling, och det skulle betyda hur mycket som helst om du skulle vilja rösta 5-stjärnigt på mitt bidrag! http://captavling.idg.se/hart-mjukt-2/ . Kramis!