årets julklappar
Jag blev så otroligt nöjd med årets julklappar, jag var så nöjd med hela julen detta året. Jag är så tacksam över min familj och att de gjorde min julafton helt underbar! <3
De blev glada för julklapparna som jag hade köpt och jag blev likaså över mina, överlycklig! :)
Här får ni bilder på de jag fick! :)
 
Två dagar i Falsterbo med hotell 
puder och mascara
läderridstövlar och ridspö
jeans
mjukisbyxor
1D choklad och en canvas tavla på mig och Compass
3 stycken lådor med glas
Gosiga strumpor
Grej till håret 
Choklad av grannen :)
 
 
Jag är verkligen så nöjd, tack till alla som gjorde min julafton toppen. Tusen tack! <3
Vad fick ni i julklapp? 
#1 - Felicia

Vad fina klappar du fick!

Har inte updt på en månad, men ett julinlägg med lite info finns nu uppe!
Puss och kram

#2 - efji.se - en serieblogg

god jul

#3 - Isa

Vilka fina klappar :)

Jag fick en secrid wallet av min pojkvän
Å en broderad handduk av svärmor å svärfar
Triss lott
Schampo å balsam:)

#4 - Alice

Vad härligt att du är nöjd och vilka fina saker du fick! :D Fick själv lite ridsaker. ^^

#5 - jonna

bra grejer :)
Så bra att du hade en mysig julafton också!

#6 - ida foto. ♛

åh härliga julklappar!! :'D fick massa fint, men de bästa var nytt objektiv, the urban projects boots, glossybox prenumeration och weekend i göteborg, kommer lägga upp allt på bloggen sen hihi c:
sv; åh tack fina du! så glad jag blir :'))

#7 - Josefine ♔

Så mycket fint du fått!! :D Speciellt ridstövlarna var himla snygga (a)

Sv: Ja jag är jätte nöjd med allt jag fått hihi :D<3

#8 - Erika

Vilka toppenbra julklappar :) Jag tänkte lägga upp mina någon gång de kommande dagarna!

#9 - Tina Olofzon

Sv; ja fick verkligen så mycket fint! Känner mig bortskämd!

Så fina julklappar! Så Emelie ;) det är du värd! Love you honey!
Miss u <3

#10 - Linnea

Åh, superfina julklappar - dom där Falsterbo dagarna kan jag tänka mig att du kommer uppskatta 💕

#11 - JoJo

vilka fina klappar du fick, förstår att du är nöjd! :D

sv; kul att du gillade inlägget! :D ja men sno den, ska bli kul att läsa dina svar sen isåfall ;)

ja jag ser verkligen fram emot att få se din nya design :D

hoppas att du har haft en underbar jul tjejen och att ni fick snö. vi fick faktiskt en vit jul! :)

förlåt för det sena svaret, men har inte haft tid att seta vid datorn senaste dagarna.

kram

#12 - Kajsa-Stina

Åh vad härligt att din julafton blev toppen vännen och att du fick saker som du blev nöjd över! Kul med två dagar i Falsterbo också med hotell och hela kitet! :)

sv: Tack snälla <3 Min julafton var verkligen toppen och jag blev supernöjd över det jag fick i julklapp också. Tycker även om att ge bort saker och se glädjen och deras förväntan i ögonen när dom öppnar hihi!

Hoppas du mår lika bra idag och får en fin annandag jul. Vad hittar du på?

Bamsekramar <3

#13 - Lotta

Sv: Tack så jättemycket & detsamma :) Vilka fina julklappar du fick! Hoppas att du är nöjd med årets jul:) KRAM!

#14 - Tina

Sv: åh gumman, ja jag är också hel nöjd med alla mina julklappar!! Dina var ju underbara! Hade en underbar jul!

Saknar dig kramar bästa vännen <3

#15 - Lollee

Fina julklappar! Jag fick lite ridgrejer och skönhetsprodukter! :)

#16 - ♫♪ sandra

härliga klappar du fick :)

#17 - Karin

Canvastavlan var verkligen urfin!

#18 - Petra

fina saker du fick

#19 - Linnéa

Tackar, ja väldigt glad över att jag hittade dessa 2 st på rean - gick knappt att ta sig fram i affärerna pga allt folk... får bli en sväng på rean om några dagar igen <3

#20 - Boel

Åh så fina julklappar :)

Sv: Tack :)

#21 - Denise

Otroligt vilka fina julklappar du fick! :D

#22 - ida - photography, style, life ♡

åh så bra julklappar! :D

Sv: jaahaa okej, jobba på nyår, då får du rätt mycket pengar va för det haha? :D
jag ska träffa mina bästa kompisar, kommer bli jätteroligt! :)

#23 - Kimmey ~ Kung varje dag

Fina saker du fått :)

#24 - Anonym

Åhh så himla mycket fint! :D

SV: Tack! :D♥

#25 - Emme

Haha kom på att jag inte skrev in vem jag är...
Här kommer jag igen, jag som skrev: "åhh så himla mycket fint" som anonym :3
Förlåt haha, kramis♥

#26 - Emmelie

Så mycket fina julklappar, förstår att du är nöjd. Den där huvudkliaren verkar inte alls dum :-D