Veckans artist
Veckans artist denna söndag är Eric Saade. Ja vad ska man börja. När han ställde upp i Melodifestevalen med Manboy tyckte jag inte att han sjöng så speciellt bra. Nu tycker jag att han har utvecklats otroligt mycket. Jag tycker att han sjunger bättre och han gör bra framträdanden. Jag såg han i somras på Rix Fm och då tyckte jag att han var väldigt bra. Det som förstärker hans musiknummer är dansen också. Han dansar otroligt bra och han är ju inte tråkig att kolla på heller, han är otroligt snygg! Han verkar också vara en liten krambjörn som jag gärna skulle vilja hålla om. 
 
4 snabba:
Vilken är hans bästa låt? "Hotter than fire"
Skulle du vilja dejta honom? Ja verkligen
Vilken musikvideo tycker du mest om? "Break of dawn"
Skulle du vilja se han live? Jag har ju redan gjort det men skulle gärna vilja göra det igen
 



 
 
 
 
 
 
 
#1 - josefine

Jag tycker att han är himla bra!

#2 - FlizanLizan

sv: tack så mkt :D

#3 - isabella

sv: ja tack, blev jätteglad över allt! :) ja vårväder hade vi idag, otroligt fint och skönt väder! min lördag blev toppen och hoppas du haft en toppen bra helg, kram!<3

#4 - Elsa

Hej! Allt bra? Ställ jättegärna en fråga i min frågestund, kram :)

#5 - HJJONSSON

Sv. Åh ja, det var riktigt gott! Det lät som att du hade bra dag hehe!

#6 - Elina

fin blogg! :D

#7 - VERONICA - modeblogg

Åh vad kul, fick lära mig lite nytt nu :) Kramar

#8 - emma ♣

han är för himla snygg han där!! :d

#9 - Agnes Eriksson

sv: åh tack finis... Är tillbaka nu btw!
såg hnm live tre gånger förra i sommaren, fast typ av en slump haha.. kram

#10 - Linnéa

Precis <3
Oj, längesen man hörde nått från honom :p

#11 - freja

Minns att jag alltid lyssnade på Break of dawn när den var ny x)

#12 - Linnéa

Hoppas din kväll varit fin annars <3

#13 - Linnéa

Ja, jag älskar den filmen <3

Imorgon blir det back to work.

#14 - HJJONSSON

Sv. Åh det blev mysigt hehe! Detsamma fina du!

#15 - HJJONSSON

Sv. Skola 8.30-17.00 och sen kanske stan om jag orkar hehe. Det blir en riktig lång skoldag imorgon usch. Själv då? :D

#16 - Em

Håller verkligen med om att han har utvecklats sjukt mycket!

Du har en jätte fin blogg!:D

#17 - linda

han e bra

#18 - Josefine ♔

Sv: Men det går bra, skicka någon/några nu vettja? :D

#19 - Emelie

Lyssnade mycket på honom förut men inte längre typ, men han är ju fruktansvärt snygg! ;)

#20 - Josefine ♔

Sv: (Haha var en till kommentar som jag inte hade svarat på ifrån dig hihi)
Nej eller hur!! Visst så kan man mena att bloggen är fin på en del bloggar. Men är kommentaren bara "Fin blogg" och man ser det på massor av olika bloggar så är det nog mer troligt att den som kommenterat så bara är ute efter besökare och kommentarer. Det känns då som att den kanske inte tänkt igenom det hela så värst mycket då.. Men det är ju bara dem som förlorar på det, och inte vi! ;)

Men åå vad roligt!! :D Typ lite som en foderhäst fast du betalar typ inget? ;) Kram!

#21 - Agnes Eriksson

sv: åh så roligt att höra!
Han är väl inte precis min favoritartist, men han är bra! Dock tycker jag inte om de låtar han haft i mello.. kram

#22 - Olivia

Fin blogg, önskar dig en fin dag!

Kika gärna in min, kram :)

#23 - jenny.

Så snygg är han :')

sv* Ja eller hur, "missade" dock den svenska sommaren förra året, åkte utomlands hah det var ju varmt där med men ;)

Jag och mina 2 bästa vänner har planerat att åka ner till Halmstad (där min ena bästa vän bor) Och sen ska vi typ shoppa i GBG och åka till Orust där hennes pappa bor och typ åka ut med deras båt och ah massa mer :') Kommer nog bli grymt!

Jaa, solen är faktiskt här nu! :D Riktigt vårväder!
Vad ska du göra i sommar?

#24 - tina

HAN ÄR SÅÅÅÅÅ SNYGGG!!!

Förstår inte att du vill dejta honom alltså ;) haha, tänk på din man ;) <333

#25 - linah

iih så snygg:D!!

#26 - frida christina

Han är snygg!