when you lose someone, the only memories that remain
Hej kära läsare! :)
Sitter just nu och lyssna på musik. Så härligt att göra det om kvällarna. Idag på morgonen så var jag i stallet. Red en runda med Monica. Så härligt att rida i skogen när det är varmt. Vi red i 1,5 timme och Compass var helt svettig sedan. Så han förtjänade en dusch, det gjorde jag med dock ;)
Sedan gjorde jag mig lite i ordning och åkte till gokartbanan, gick faktiskt bra :) Alltid kul att köra lite ibland. 
Sedan har jag bara tagit det lugnt, har så ont i höften och har haft nu i tre dagar. Så plågande! 
Hoppas att alla har haft en fin söndag, så hörs vi imorgon :)
 
#1 - Josefine ♔

Åh fina människa :D Duktiga ni är!! :*

#2 - Josefine ♔

Sv: Hihi tacktacktack! :D Senco tackar så hjärtligt och hälsar att han jätte gärna vill att du kommer snart! ;)

#3 - Isa

Lät som en bra dag:)

Sv: så lite:)
tack fina du haft en bra helg?
kram<3

#4 - Josefine ♔

Sv: Hihi jaa det är klart han vill det!! :D<3

#5 - Linnéa

Fin <3

Jodå, hade en skön söndag, ganska lugn eftersom jag började jobba kl. 7 i morses :S

#6 - bookofems.blogg.se

hoppas höften blir bättre snart! :D

#7 - Isabelle

Hoppas din höft blir bättre snart!

#8 - V I L M A L A ♔

Lät härligt förutom höften :/

#9 - NICOLE

Har också lite problem med höften, inte alls kul :O

SV: Hehe det skrev jag om i inlägget ;D Det gick inte så bra igår men hoppas det går bättre idag!

#10 - Sandra

ha en bra dag! :)

#11 - Kristina ►ll - musikblogg

mysigt det låter :D

sv: jodå det är bra med mig...börjar bli lite trött, men snart har jag jobbat klart för i sommar :)

#12 - Linnéa

Hihi, ja jag behövde vila igår... men det är ganska lugnt på jobbet just nu så jag tänkte ta 2 dagars semester <3

#13 - Josefine

Sv: hihi åh tack vännen :D Ja det hoppas jag med, är sugen men ändå inte å när jag väl äter är det ju inte heller bra :(

Jaa helt sjukt jobbigt med värmen!! Speciellt då det rubbar sömn och man måste jobba :o Hihi förhoppningsvis får jag gjort filmen ikväll för fick sluta jobbet nuuu :D <3

#14 - Linnéa

Eller hur, får unna mig lite ledighet - framförallt nu när värmen är här med <3

#15 - Josefine

Sv: haha förstår det ;)) Typ speciellt för din skull det här ;) kram goooee<3

#16 - NICOLE

SV Jaa det är ju så jobbigt för man är ju rätt beroende av den ;D Haha.
Ingen fara =) Det gjorde det, by far!! :D