I hear the beat of my heart getting louder when I'm near you
Godmorgon :) jag vaknade precis och ska snart gå och ta en dusch tänkte jag. Egentligen hade jag ställt klockan på åtta idag för att jag skulle iväg och rida men det spöregnade ute. Vilket jävla väder vi har alltså, det har regnade hela veckan i omgångar. Jag är rädd för hur denna sommaren ska bli :( vill ju ha sol och värme. 
 
Igår var det fullt upp trots att jag var ledig, precis som i måndags. Först var jag hos farmor en liten stund, sen åkte jag till Compass och red honom en lång runda i skogen. Sen blev det att åka hem och äta lite snabbt för att sedan åka till stallet och måla det sista. Var hemma runt åtta och då var jag helt slut. Resultat blev riktigt bra och det blev stor skillnad, ni ska få se det lite senare när jag har lagt i torv och så. 
 
Idag har jag natten på jobbet, så jag börjar om lite drygt 2 timmar. Jag slutar vid 13 imorgon och då blir det ut och äta familjen, rida tillbaka Compass från sommarbetet och kanske vara med Sofia. Ska bli skönt att ha hästarna i stallet ett tag igen, så man kan träna lite hårdare pass på banan och planera sina pass lite mer. 
 
Hoppas att ni får en fin helg! :)
 
#1 - frida

Va fin header du har:)

#2 - Henrik Olsson

Ja, vädret var riktigt skit idag! :/

#3 - linn

ha en bra dag sötnos:)!

#4 - Linnéa

Det är bara fint med mig idag - förutom vädret :S
Själv? <3

#5 - Elin

Med mig är det också bra. Har/ska du göra något kul idag? :)

#6 - Nathalie Tegelstam

Så fin bild på dig tjejen :) ha en bra dag! kram

#7 - V I L M A L A ♔

Så fin du är <3 kram

#8 - NICOLE

Vad roligt att målresultatet blev bra :D

Och lycka till på jobbet! Du verkar grym :D

SV det ska man verkligen!!
Nja jag bara myser undan regnet hehe.. lite shopping nyss och nu ska vi till H :) Ev jobb imorgon. :)

#9 - Josefine ♔

Så himla tråkigt när det regnar hela tiden.. Förstör liksom typ hela sommarstämningen :(

Sv: Åh ja visst blev det himla fint?! Jag är så nöjd verkligen, så behöver du ny design kan jag verkligen tipsa om henne ;)<3

#10 - AmandaB

SV; okej, det är toppen med mig :D gjort idag?

MVH AmandaB

#11 - Josefine ♔

Sv: Åh tack goding! :*

#12 - jennifer

sv: jaa super fina! :D

#13 - fashion

Hej hej! Kom gärna in till min blogg och där hittar du kläder, bilder och vardag. När det gäller kläder så Tryck bara på plaggen som du är intresserad av och sen kommer du komma fram till den. Kom in mer till min blogg och du kommer alltid hitta något som du gillar. <33

#14 - KassandraPalma

så fin halsband!

#15 - Denise

Snart har hela juni passerat och jag tycker att vi knappt har haft en enda juni-dag med sol och värme! :/ Så himla tråkigt att det har regnat så mycket och varit runt 10-12 grader.. Hoppas att juli bjuder på bättre väder!

#16 - Isa

Gud så jobbigt med regn väder:O
fina du<3

Sv :Jätte gott:)
hihi jaa:D

#17 - FrökenTV, bloggen om tv och film

fin bild på dig