Samarbete med Josefine- utmaning 6
Vår utmaning fortsätter och idag ska jag beskriva Josefine utifrån hur jag upplever och ser henne. 
 
Jag kan ju börja med att säga att Josefine är en helt otroligt underbar människa. Jag har nog aldrig mött en person som är så lik mig som hon är och i detta fallet är det faktiskt skönt och kul. Vi lärde känna varandra genom bloggarna och det är jag verkligen glad över. Egentligen har vi inte känt varandra superduper länge men vi klickade väldigt snabbt och bra. Vi har kommit varandra jättenära och hon är en av dem som jag hör av mig först till om jag inte mår bra. Blir glad så fort jag ser hennes namn på mobildisplayen ;) 
Det är avståndet mellan oss som är det stora problemet och det tror jag att både hon och jag tycker är väldigt synd. Jag tänker ofta hur otroligt kul vi skulle ha tillsammans. Men vi ska försöka ses snarast har vi sagt! 
 
Hur som helst är hon helt fantastiskt, jag tycker om henne väldigt mycket och jag skulle verkligen inte vilja förlora henne. Hon betyder mycket och hon är verkligen en som jag bryr mig om! jag tycker att vi tänker väldigt lika och vi förstår varandra väldigt bra. 
 
Jag upplever Josefine som en väldigt glad och positiv tjej men som ibland inte sträcker på ryggen så mycket som hon borde. Och med det menar jag att hon ska vara otroligt stolt över sig själv för hon har verkligen kämpat och hon är så duktig på det hon gör. T.o.m jag som inte känt henne så länge är stolt. 
Hon är rolig, vi har lite samma humor hon och jag. Hon bryr sig om alla i sin omgivning och vill att alla ska ha det bra. En vän som alla borde ha helt enkelt!


#1 - Mia

hehe okej :) Jag jobbar imorrn igen men sen har jag ju helg eftersom jag har kontorsjobb och jobbar mån-fre :)

#2 - Kristina ►ll

sv: ja, jag började rida när jag var 6 år. sen har jag pausat i två-tre år då vi trodde att jag var allergisk, återupptog det och sen var jag tvungen att sluta förra våren eftersom att jag skulle flytta hemifrån för att börja plugga :)

#3 - Linnéa

Åh, så kul det ska bli med fler utmaningar <3

Hoppas du får en fortsatt fin kväll <3

#4 - Life of Johanna

Synd ni har lite avstånd mellan er :(

#5 - ♡ Hanna Andersson ♡

Sv: Allt är faktiskt toppen med mig, hur är det själv? :D Kram

#6 - Josefine

Nämen åh vad du är go!! Så himla glad att jag har dig!! <3
Sv: du var och är värd vartenda ord, och jag menar det verkligen. Det är bara roligt att du faktiskt vill vara en del utav det, det betyder himla mycket för mig ska du veta. Puss från oss hihi <3

#7 - AmandaB

Har du en bra kristihimmelfärd? :D

MVH AmandaB

#8 - Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Vad fint skrivet av dig:)

#9 - Linnea

Ja det tycker jag :).
Tack, ska gosa med min inneboende gäst <3

#10 - MALIN

jättefina bilder! ser framemot dom kommande samarbetena :)

#11 - Johanna - A dream as a model ♥

sv: Åh tack :D

#12 - Mirra - NH och Hoppryttare

Kul att läsa om vad ni tycker om varandra :)

#13 - Ester

Sv; Det är bara bra tack! :D Själv?

Roligt inlägg!

#14 - Charlotta Hägg

Sv: Näe, verkligen inte! På sommaren är det helt perfekt :D Väldigt roligt att läsa detta inlägg. Så fint skrivet :)

#15 - Flisan

Sv: ja :)
Några planer idag? :)

#16 - Life of Johanna

Har med bloggvänner som bor rent för långt bort :(

#17 - Lollee

Så fin hon är :)

#18 - Henrietta

Så kul! Fin hon är :)

#19 - Emma Broberg

åhh, det är så spännande med utmaningarna! :D

#20 - NICOLE

Åh så fint du skrivit om henne :D . Vad fina ni är mot varandra :D

SV OKej men vad skönt! Hoppas det förblir så :)

#21 - jonna

okej :) trevligt!
Idag har jag bara varit hemma och tittat på tv typ. hehe. Har en slödag! :)