Samarbete med Josefine- mys i stallet
Idag bjuder Compass och jag på lite extra mys i stallet! :) 
 
#1 - Josefine ♔

Men ååååh gosisar!! Så gulliga ni är :D<3

#2 - Kajsa-Stina

sv: Tack! Vad kul att du gillar det :) Haha nej det är precis som med mig då! Kaffe tex dricker jag ju inte men man kanske ska börja med det? Vet inte varför man ska skapa det beroendet egentligen men man lär ju bli piggare utav det iaf :)

Kul att du hittade lite shopping, ska själv iväg nu i veckan och kika om jag hittar nånting vilket jag säkert lär göra. Skönt att höra att det är bra med dig. Med mig är det också bra och nu ikväll blir det till att glo på tv haha. Vad ska du själv göra? :)

#3 - Mikaelas tårtor och bakverk

Så gulligt!

#4 - Linnéa

Så mysigt ni har det då <3

#5 - Emmy

Verkar ju väldigt mysigt hihi.

sv;
Åh heeej! Nejdå, jag minns dig helt klart och det gör mig så glad att du minns mig också :D Vad synd att vi tappade kontakten bara. Jag mår bara bra, hur är det med dig då? ^^

#6 - Linnéa

Hoppas att du får en fortsatt fin kväll <3

#7 - Josefine ♔

Sv: Hihi taack :D Nämen go du är :D <3

#8 - V I L M A L A ♔

Haha kul ^^

#9 - FrökenTV, bloggen om tv och film

aw, haha

#10 - Linnea

Är det jobb som gäller annars idag eller?!

#11 - Lollee

Så söta ni är!

#12 - Kajsa-Stina

sv: Ja visst är den fin :)

Oj! Sen du var 3 år. Det är ett tag det :) Men dricker du svart kaffe då eller dricker du med mjölk eller hur dricker du det? :)

Hur mår du annars idag och vad ska du hitta på? :)

#13 - jonna

vilken söt video :)

#14 - Linnéa

Jepp! Jobbar förfullt fram till kl. 16 <3

#15 - MADDISENJ.SE

Söta ni är

#16 - Kajsa-Stina

sv: Okej! Ja jag tror också det kan vara en bra idé att börja med både mjölk och socker i till en början så man vänjer sig haha. Men är det inte svårt att vänja sig av med det då? Tänker det måste ju vara liite godare med just mjölken o det :)

Skönt att det är bra med dig. Med mig är det också bra. Är dock också lite trött. Så jävla jobbigt. Även fast jag kommer i säng i tid på kvällarna så är jag ändå trött när jag vaknar och på dagarna. Beror väl delvis på att jag har ett lite högt järnvärde och har haft det ett par år nu i och med anorexin men vad det beror på att det är så har jag ingen aning om :S

Kul att hinna med stallet innan jobbpasset börjar. Jobbar du heltid eller hoppar du in lite då och då? :) Själv så ska jag träffa en kompis nu en stund och ikväll ska jag och pappa på hockey. Så vi hoppas på vinst ikväll :)

#17 - Robex Lundgren

Vilken fin blogg du har