More than words
Go kväll på er kära läsare! Idag är det 2 veckor till jag fyller år. Kan inte fatta att det går så himla fort. Idag har jag varit i stallet samt hälsat på Loovie och hennes söta bebis. Som man smälte när man såg den söta lilla varelsen. Ridpasset gick väl sådär idag men blev tillslut nöjd över min lilla fjantis. Det krävs sån tålamod med honom och jag är villig att göra allt för honom. 
 
Fick även ett urgulligt sms av Josefine idag! Asså detta gjorde verkligen min dag! 
Älskar spontana sms som kommer från hjärtat! 
 
#1 - Josefine ♔

Haha du, du är guld värd ♥

#2 - NICOLE

Nä men så gulligt =) Så rara ni är mot varandra :)

#3 - Elin

Vad gulligt! :)

#4 - Julia Svensson

Åh så himla gulligt!

sv: Igen fara finaste du!! kram

#5 - Boel

Men gud vilket fint sms, började nästan gråta haha! <3

Sv: Åh men tack <3

#6 - Linnea

Jodå hittills har dagen varit bra.. Mycket jobb(!) men solen skiner o jag fick lägenheten som jag sökte 👍😋

#7 - Josefine ♔

Sv: Hihi jaa gör det ;) Den är helt galet god :D

Ja det är ett ganska intressant ämne, blev en het "debatt" bland kommentarerna kan jag säga ;)

#8 - Johan

Fina sms sådär är guld!
Precis som fina kvällar med fina vänner så är det stor tumme upp på det :)

SV: Ja, det förtår jag! Nu har jag aldrig haft, och lär aldrig få, en sådan relation till en häst, men jag förstår helt klart känslan :)

Ha en fin dag vännen!

#9 - hanna

är det bra med dig idag? :D

#10 - Alice

Åh, så gulligt sms! ^^

#11 - Viktoria - Mamma till William ♡

Ja jag har verkligen längtat otroligt mycket :) Känns så underbart att han äntligen är här och att den dagen är över :)

#12 - Ida Lindborg ♡

åh vad gulligt .)

Sv: tack så jättemycket :D ♡

#13 - Tina

Sv: åh ja hade varit kul att ha Davids och vicrors atugrafer med ju!❤️

Skönja att ridpasset gick noggorlunda bra tillslut, men han är inte så gammal än calltino, han lär sig!:)<3 härligt med ett sånt sms, de är kul att få!

Saknar dig min vän❤️

#14 - Annelie

åhh vad gulligt..!

#15 - Amanda Jona [SPONTAN]

Men åh, så himla fint sms ju!

#16 - Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Åh så himla gulligt och fint!