Days Until
Jag har en hel del grejer som jag ser fram emot, känner på mig att detta året kommer bli så jäkla bra! Tänkte att jag delar med mig av det som kommer hända inom en ganska snar framtid :)
 
#1 - MALIN

Jag vill också planera in en tripp till Ullared! Det är så kul!

#2 - Kajsa-Stina

Så himla fina ni är! Och vad roligt att få ta del av vad du ska göra framöver! Tycker allt det du ska göra låter superskoj! Älskar verkligen Stockholm och att bo på hotell där ett par dagar och bara uppleva huvudstaden är ju helt underbart! :)<3

sv: Vad roligt att du kommer med lite förslag vännen om vad du vill se mer av i bloggen :) När du tänker videos är det något speciellt du vill jag ska prata om eller ta upp? Typ en rundvandring i huset, när jag pratar, tips, vardagsblogg eller lite så hihi? :)

Idag mår jag bra men känner mig lite trött. Det går lite i vågor med hur pigg man är osv och just idag känner jag mig rätt trött. Hoppas dock det går över under förmiddagen och när solen börjar visa sig. Vet inte om jag inbillar mig men nu känner jag mig lite piggare då faktiskt solen skiner :)

Hur mår du idag vännen och vad har du för planer inför dagen? Massa kramar <3<3

#3 - Sara Hagman

Ser ut som att du får ett väldigt roligt år! :D

#4 - Viktoria - Gravidblogg

Men åh vilket kul år di har framför dig! :) Speciellt när du ska till Ullared, snacka om höjdpunkt detta året ;) hihi

#5 - Ida Lindborg ♡

åh vilket roligt år du har framför dig, och vad roligt med Stockholm! det är såå fint där!

Sv: Tack fina du hihi ♡

#6 - NICOLE

Mycket roligt att se framemot! :D Viktigt att längta till saker :)

SV visst är den bra :D
Ja min måndag var bra, och även denna dag. Och jag såg mellon igår, och jag tyckte att alla bidrag var bra på ett vis förutom den första. Och måns var gryyym :D

#7 - Emma

Blir lite avis att du ska till Ullared, så otroligt roligt där! :')

#8 - Erika

Massa roliga saker ju :) Ullared ska jag också till inom en snar framtid!

#9 - Viktoria - Gravidblogg

Hihi ja det förstår jag absolut :) massa skoj grejer på den listan ju :)

#10 - Viktoria - Gravidblogg

Haha nej ;) inte mer än att föda barn då ;) Det tycker jag räcker än så länge ;)

#11 - Henrietta Nylund

Åh vad mycket kul du har att se fram emot!

#12 - Rebecca

åååh vilken trevligt,roligt,spännade och kul år du har att se emot :)

#13 - NICOLE

SV Ja jag har också en del planerat, mest längtar jag efter att Henrik slutar sin skola och att vi flyttar igen :)

#14 - JoJo

vad roligt att ha så mycket att se framemot! :D
gillar din nya design btw ^^

sv; hihi tack! :D du får ta dig till din sko och kolla in skorna! :)

låter som att du har haft en bra helg :) på lördagen blev det utgång för mig och två vänner och på söndagen hade jag en mysdag med karln :)

hoppas du har fått en bra start på veckan! :)

#15 - jonna

Ja, nu mår jag lite bättre :)
Vilka roliga saker du har att se fram emot :) Hoppas jag snart kan samla på mig lite roliga saker jag med.

#16 - Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Nej men gud så mycket skoj du har att se fram emot:)

Nu är jag tillbaka igen:)

kram

#17 - Emma Ekstén

Det verkar som att du har mycket kul att se fram emot! :)

#18 - bella

roliga saker att se fram emot! :D

#19 - Ida Lindborg ♡

Sv: Förstår det! japp absolut! ska försöka få något sommarjobb och sedan ska jag även på språkresa i 3 veckor! :D

#20 - Ida Lindborg ♡

Sv: hihi tack snälla! :D
Jag har sökt till landstinget och kommunen, så jag hoppas jag får där :) och jag ska till England (Brighton) på språkresa, kommer bli jätteroligt! :D

#21 - Linn Strömberg

Åh vad härligt!!
Ullared är nog en av de mest roligaste och jobbigaste upplevelserna i livet. Shopping heaven men åh så mycket folk om man inte har tur! Cred till alla som arbetar där!!

#22 - Ida - foto & häst

åhhh massa roliga saker ju!! förstår att du ser framemot detta hehe :D

#23 - Josefine ♔

Weeeei!! :D Fast det blir till onsdag iallafall för gick inte att ändra haha.. Hoppas det är okej! ;)♥

#24 - MATILDA

Roliga saker :D

#25 - Hanna Andersson

Åh vad roliga saker. Jag ska också på The Fooo konserten, vad fick du för platser? :D

#26 - Hanna Andersson

Sv: åh samma här, fick FC Mania!! :D

#27 - Mathilda Henriksson

Så härligt att ha roliga saker att se framemot! :D

SV: Ja verkligen! :D