Tips på bra övning
Tänkte dela ett tips på en väldigt bra övning som jag kör ofta med Calltino. 
Jag är ju ingen kostnär som ni ser, men jag gjorde mitt bästa. Det är iaf en jättebra övning tycker jag. Man får jobba på volterna och samtidigt jobba på hästens bjudning emot cavalettin, stunds eller vad man nu väljer. Sen får man jobba på ryttarens ledarskap, hästen kanske börja bjuda redan innan man har gjort volten och då får man träna på att det faktiskt är ryttaren som bestämmer. När man har kört 2 gånger kan man byta och köra i andra varvet och sen håller man på så. 
 
#1 - Erika

Det ser ju bra ju, säger jag som har noll koll ;)

#2 - N

Hoppas du får en bra helg!!

#3 - miningalinn

Bra ritat, hade inte kunnat gjort de bättre!(:

#4 - JoJo

jag som inte är någon hästtjej förstår mig inte alls på det där. hahah :P

sv; ja det tycker jag med! frukt är ju såå gott! :D

hoppas att konserten med dom kommer vara riktigt bra! :D
härligt att höra! <3

hur mår du idag finis?

#5 - Malin Lindgren

Ser ut som en bra övning, även om jag ni inte kan mycket om hästar då jag inte suttit på en hästrygg på flera år ;)

#6 - Elin

Det lät som en rolig övning! :)

Svar: Tack!

#7 - jonna

Kan tänka mig det :)
Har du några roliga planer till helgen? :)

#8 - Maja

Bra tips! Galet bra ritat, brukar försöka man ser åt skogen ut hha!

#9 - sara

Kul att övningen gick bra! :D

#10 - Viktoria - Gravidblogg

Hihihi, ja men självklart :) Bloggen kommer förmodligen svämma över av bilder när bebis är ute ;)

Hahaha ja jag kunde ju inte låta bli :P När vi pratade om både Ola-Conny och Morgan ;) Kul med någon som är lika galen i Ullared som jag är :P hahah

#11 - Viktoria - Gravidblogg

hahah det är bra det ;)

Har du någon instagram som vi kan följas på? :) Roligt att ha lite nya människor att följa där också :)

#12 - Josefine ♔

Bra gjort! ;) Har kört liknande övningar och det är verkligen så jäkla bra för hästens huvud :D

Sv: Jaa visst blev det fint! Är jätte nöjd hihi :D <3

#13 - Josefine ♔

Sv: Haha ja men om du kollar på min adress så står det nu jlandgrens.se istället för jlandgrens.blogg.se :D<3

#14 - Tina

Sv: jag förstår att du är en stolt fotograf, för de bilderna blev så fina! Är så förtjust i de som du kanske märker eftersom jag lägger upp de hela tiden;)<33

Nu är äntligen hotell och flyg bokat, ska bli så kul!!:) tack för idag gumman!:) <333 måste ses SNART igen!

Bra tips;) ska tänka på de om jag köper häst;) hihi ne skojar<3

Älskar dig bästavän<33

#15 - ida - photography, style, life ♡

härligt, bra ritat ju! :D