Stort tack till er
Jag vill tacka alla er som var med i min frågestund. Kul att ni var så angagerade och ville veta mer om mig och mitt liv. Jag fick alltså mer än 100 frågor denna gången, så himla kul! 
Super tack verkligen! :) 
 
Det passade väldigt bra med en frågestund nu för mitt liv har varit kaos verkligen. Jag har inte tänkt skriva ut så mycket här på bloggen, både för att det är för privat men också för att jag inte vill belasta er med det. 
 
Imorgon hoppas jag däremot att jag kommer vara på bättre humör så då ska jag nämligen avslöja min lilla hemlis här på bloggen. Vissa av er har märkt att jag har hållt på med lite saker vid sidan om och inte skrivit något om det här. I morgon kommer jag berätta för er vad jag har hållt på med, ska bli så roligt att se eran reaktion :) 
Så vad tror ni att jag har haft för mig? Fritt att gissa på.., i morgon får ni svaret  :)
 
 
#1 - NICOLE

Kul med så engagerade läsare :D
Tråkigt att läsa att det inte varit så bra men jag hoppas de vänder nu!

#2 - Josefine ♔

Jag vet jag vet jag veeeet!! :D :DDDD ÅÅÅÅÅ!!<3

#3 - ebba

så fin!
svar: åh tack så mycket :)

#4 - Josefine ♔

Sv: Hihi ja känns lite speciellt ;) Håller verkligen allt som går, ska bli så himla roligt :D<3

#5 - Hanna

Jag tror att du håller på med en grönsaksodling :D

#6 - shazi

fin bild

#7 - Tina

Sv; Söt du är gumman!<33

Ja så roligt med engagerade läsare!:)
JAG VET JAG VET JAG VET JAG VET :D:D:D SÅ ROLIGT!!!!!<3

Miss you, vill ha dig här nu bästavännen :(<3

#8 - NICOLE

SV nej men va :(( så trist men tyvärr måste man gå igenom tråkiga saker med. även om jag önskar att vi slapp :)

#9 - ida - photography, style, life ♥

Älskar ditt hår!

SV: tack så mycket! :D

#10 - Kajsa-Stina

Så fin du är vännen! Och klart det är roligt att delta i din frågestund! Älskar att ställa frågor och få ta del av en annan person så man lär känna personen ännu mer i fråga hihi :)

Jobbigt dock att du haft det jobbigt på det privata planet. Förstår du inte velat skriva ut på bloggen vad det handlar om. Hoppas det vänder nu och att det löser sig <3

sv: Du är så snäll och har så rätt i det du säger. Det gäller att tro på sig själv och inte ge upp hoppet. Allt går om man bara vill. Finns viljan och drivet att klara av något så går allt :)

Jag är så nyfiken på vad din hemlis handlar om så du anar inte hihi! Ska bli så kul att få ta del av det idag! Hoppas du mår toppen och får en fin dag <3

Mängder av kramar<3

#11 - MADDISENJ.SE

Oj så mycket frågor!!

#12 - NICOLE

SV Jaa jag håller tummarna för dig :) Det blir snart bra!

#13 - emelie

hoppas kaoset lägger sig snart! <3

#14 - JoJo

oj vad många frågor du fick! vad roligt! :D
du är så fin tjejen! :)

sv; hihi ja! :D
usch låter inte alls bra tjejen! :( hoppas att du har haft en bättre dag idag! <3
styrkekramar!

#15 - Olivia

Så himla fint hår du har! :D

#16 - Hanna Andersson

så fin du är då!!

#17 - Jennifer s Gidlund ♡

fin bild på dig! =)