Inköpen från Ullared, del 2
 Här kommer del två från Ullaredstrippen. Utöver detta och från del 1 så köpte Niklas ett par adidasbyxor och en fleccé. 
 
En klänning till sommaren, ridjacka och ridvantar. 
BH och trosor i samma
BH
Underkläder till mig
Kläder till Vilda: 3 T-shirtar, 1 Jumpsuit, 2 byxor, 1 par shorts, 2 långarmade och 1 hoodtröja. 
Linnen till mig
Leksaker till Vilda
 Bäddset och solskydd till Vilda
Kastruller och stekpanna till hemmet 
 
#1 - Hanna

Åh så fint! Jag ska garanterat dit när jag har råd haha 😃 kul att du kom och tittade lite! Tur att du gick för de gick skitdåligt i slutet :(

#2 - N A T H A L I E

superfina inköp! :) kram

#3 - Sarah

fina saker du har köpt , jag vill oxå dit =)

#4 - sandra.

Så fina saker :D
älskade underkläderna, dem var riktigt fina :D

#5 - jessy

Åh, härligt med massa nytt! Älskar ullared haha :D

#6 - NICOLE

Så fina och bra köp! =)

#7 - alice

åh så mycket fint :D

#8 - madeleine magnusson

Underkläderna var så sjukt snygga!

#9 - Fanny

åh riktigt bra köp! plus i kanten på underkläderna :D

#10 - VERONICA - fashionblog

Gud så mycket snyggt tjejen! :) Bra köp!

#11 - Carolina Thoor

Åh vad roligt att få se! Kläderna till Vilda var ju sjukt fina och även ugglebeddsättet :D

Sv; ja, visst gör dem! Håller med :)
Vilka har du testat av gunrys tvålar?

Jag förstår att det ska bli kul att få flytta ihop med sin största kärlek! :D

Ja, jo det tror jag :D

#12 - Tuva Björnwall

så fina inköp!! :D

#13 - Amanda Jönsson

Åh men så fina grejer du fått med dig!

#14 - Lucy

Åh va fina köp :D

#15 - Alice

Så mycket fint! Älskat citatet på det gråa linnet! :D Kram finis! <3

#16 - Anita

Underbart med Ullared!!! :D :D

Svar; Mitt nya jobb kommer bli på Granngården :D kram

#17 - Vicktoria

Vilka fina grejer! Jag måste verkligen kolla efter ny bh i morgon om vi åker dit :) Det är så tråkigt att köpa kläder till sig själv nu när man har William, men med en växande mage så måste jag köpa större storlekar ;P

Hoppas ni får en fantastisk Valborg fina ni <3

#18 - Erika

Vilka fina köp :)

#19 - Josefine ♔

Så mycket fint! Älskar verkligen den härliga färgen på den andra bhn där! Varje gång jag varit på Ullared har de haft så extremt tråkiga bhar och ingen snygg i min storlek haha :( Förstår också att det verkligen måste vara himla roligt att köpa heminredning och annat fint nu när framtiden blir så rolig för er <3

#20 - Lovisa Magnusson

Åh vad sugen jag blir på att åka till Ullared!! Ridhandskarna var verkligen supertuffa. Har du hunnit pröva de ännu? :) Hade varit kul att höra vad du tycker om dem!

#21 - Denise

Såå mycket fint! :D

#22 - ajlimullersandvik.blogg.se

Så mycket fint! Vem är vilda?

#23 - MalinKalin

Massa fint :)

#24 - Amanda Jona [SPONTAN]

Härligt med en massa nytt! :D