Utmanad
Jag blev utmanad av fina Alice att göra den här utmaningen där jag ska nämna fem positiva egenskaper med mig själv och nominera fem nya bloggare, då kör vi!

1. Jag bryr mig väldigt mycket om andra människor, och speciellt dem som står mig nära. 
 
2.  Jag är väldigt öppen och prata gärna öppet om saker jag har varit med om och det ser jag som en bra egenskap. 
 
3. Jag ger alltid 110% när jag har bestämt mig för att göra något. 
 
4. Jag är bra på att spara pengar för att verkligen försöka köpa det jag vill ha. 
 
5.  Jag är duktig på att peppa och stötta andra. 

Jag utmanar, Bea, Tilda, Vicktoria, Polly och Fanny!
 
 
 
#1 - ELIN WAHLBERG

sv. tack så mycket fina! :)

#2 - Johanna Utterberg

Kul och läsa! :)

sv: Tack så mycket! :)

#3 - Vicktoria

Ja det var super skoj verkligen, hoppas det finns chans att gå på en till match i sommar med förhoppningsvis lite bättre väder ;)

Jag såg att du utmanade mig, tack så mycket :) Har fixat inlägget nu men det kommer upp i morgon bitti.

#4 - Lydia

Roligt att veta!!:)

#5 - madeleine magnusson

Så underbart att personer börjar fokusera på vad dom är bra på och sina positiva egenskaper! :)

#6 - Ewelina

Kul att läsa!

#7 - Ramona

Tack för det :) Lite skoj att fundera på vad man har för positiva egenskaper, svårt med *haha* Fin bild på dig. Kram :)

#8 - ajlimullersandvik.blogg.se

Jag är såååååå dålig på att spara pengar >,<

#9 - Erika

Låter bra 👍🏻

#10 - Tilda

Tack bästa du! Ska absolt göra den så fort jag hinner. Massor av kramar!!♥

#11 - alice

underbar lista, härligt med pepp :D

#12 - Vicktoria

Ja men självklart gör jag den när du utmanat mig :) Det är väldigt många som håller på med olika listor och utmaningar just nu ^^ <3

Hoppas att du får en super fin Tisdag tjejen :)

#13 - Alice

Åh, så roligt att du gjorde den, du kom ju på massor av bra med dig ju! :D Grym är du! <3

#14 - Beatrice Hanssen

SV: Roligt med en utmaning!! :-D

#15 - Josefine

Bra egenskaper det där!

#16 - Johan

En bra utmaning för dig, då får du tänka till lite och lyfta fram positiva sidor hos dig själv :)
Spara pengar har jag också alltid varit bra på. Har alltid varit den sparsamma typen som har hållt i pengarna och sparat till det jag verkligen vill ha :)

SV: Ja, då får vi hoppas att det blir mer positivt den här gången då! :)

#17 - Days by Johanna

Ja vi får se när dörrarna fixas till. Vi skall göra vid där ute först. Och det skall vi göra om 3helger, så vi får se efter det :)

#18 - Fanny

skojsigt ;))

#19 - Celine

Så kul att läsa!

#20 - Cassandra Haraldsson

Så kul lista :D

#21 - Elin Hansson

Härlig läsning :) Hoppas du får en skön tisdagskväll! KRAM

#22 - Tuva Björnwall

roligt att läsa!! :D

#23 - Carolina Thoor

Många som gör den här utmaningen nu. Jätte härligt att fler gör dem och inser själv att man är mycket bättre än vad man tror att man är! :D

Sv; det är nog någon av dem som det står på. Dem vita eller sandaletterna. Men tror att jag kommer att köpa båda + dem svarta + ett par annat svart par! :)

Ja, men visst. Tack, min helg har varit jätte bra och det hoppas jag att din också har varit! Och hoppas att början på din vecka har varit toppen också! :)

#24 - Johanna Utterberg

Hoppas du har en härlig tisdag! :)

#25 - JoJo

vad kul att läsa :) jag har också blivit utmanad att göra detta inlägg så det kommer upp senare i veckan :)

sv; ja choklad är ju såå himla gott! :D

det förstår jag att du gör. :) jag och två kompisar pratar om att ta en tripp till ullared nu i maj. jag hoppas att det blir av :)

ah okej ;) hoppas att du har fått en bra start på veckan! :) kram <3

#26 - Denise

Riktigt fina egenskaper! :)

#27 - Linnéa

Åh såå härligt inlägg :)

#28 - Erika

Vilka bra egenskaper :)

#29 - Tilda Barkselius

Jättehärligt att läsa :)