Fixerad
Jag har blivit lite ridbyx-fixerad nu när hööks fina höstkollektion kom ut. Som vanligt finns det en hel del snygga grejer men om det var något som jag fastnade för specifikt så var det deras ridbyxor. Det kan man väl aldrig få för mycket av, eller?

Största favoriten är den i mitten! Svarta med rosa detaljer, skulle passa perfekt i min garderob! 
 
#1 - madeleine magnusson

Dom rosa var ju för coola, hade jag inte varit så feg när det kommer till färger hade jag lätt satsat på dom! :)

#2 - Ida Lindborg ♡

Snyggt! :D

#3 - Alice

Men åh så fint med rosa 😍

#4 - Tilda Barkselius

Åh vilka fina!

#5 - Denise

Snygga!

#6 - Gabriella

Åh så snygga!!

#7 - Tilda

Åh vad dom är snygga!! <3

#8 - Bambi

Nu är ju inte jag någon ridtjej, men de rosa var ju himla drömmiga faktiskt ^^

#9 - Ida

Håller med om att dom i mitten va sjukt snygga :D

#10 - Lovisa Magnusson

Tuffa och annorlunda :D

#11 - emelie

jag som icke ridare tyckte med att de i mitte var snyggast :D

#12 - Erika

Jag hittade också riktigt snygga ridbyxor från det nya, men jag har bestämt att jag inte får köpa fler så tyvärr får jag bara drömma om dem, haha. ;)

#13 - LIL' BABUSTYLE - Chronic pain warrior

Men så snygga!

#14 - Alice

Verkligen sååå snygga, skulle lätt vilja ha de svart med lite rosa samt de helrosa! :D Sv: Det känns jätteroligt att du ser fram emot dem, men tyvärr har det inte gått så bra på den fronten. :( Jag filmade faktisk förra veckan, men blev så himla missnöjd när jag såg det och fick världens självförtroendedipp så vet inte när jag kommer filma igen och känna mig nöjd... <3

#15 - Linnéa

Åh, dom var riktigt tjusiga dom där :p

Mm, pysslet idag handlade om att färga porslin, visar med imon :)

#16 - Carolina Thoor

Ridbyxorna var jätte fina! Förstår att du är lite små fixerad haha! :D

Sv; tack ska du ha! :D
Okej, ja men det var snällt gjort som sagt! :)

#17 - Misstossequeen

Snygga 😊

#18 - Denise

Åh så snygga! :D

#19 - JoJo

vilka snygga!! :D

sv; dom adidasskorna är sååå snygga! :D

jo jag ska försöka hinna göra listan nån gång jag med :D
hoppas din helg är bra fina du! :)
kramis <3

#20 - Sharon

De första tyckte jag var snyggast! Gillar inte när det är för mycket skrikiga färger på ridbyxor haha ;)

#21 - Erika

Hade jag varit en tidtjej hade jag lätt köpt de i mitten :)

#22 - Vanessa

De rosa tyckte jag var döläckra :D

#23 - Ida - foto & häst

Så snygga :)