T R E
Tre namn jag tycker är fina. Har ju egentligen fyra favoriter och det är Minnah, Agnes, Liam och Felix. 
Tre maträtter jag hatar. Ärtsoppa, blodpudding och chili con carne.
Tre butiker jag gärna shoppar i. Hööks, Cubus och Gina Tricot. 
Tre saker som gör mig lycklig. Niklas, mina vänner och Calltino. 
Tre saker jag ofta säger. Va?, jasså, och ja.
Tre saker jag ofta skriver. Haha okej, aa och nää. 
Tre saker som jag gör varje dag. Vaknar på morgonen, äter och kollar bloggen. 
Tre artister jag gillar. Det beror på när man frågor eftersom jag lyssnar på blandad musik, men Justin Bieber har jag lyssnat på sedan han blev känd, sen gillar jag The Fooo med.
Tre saker som jag längtar till. Tills vi kan flytta in i vårt hus som är snart, till Niklas och min årsdag och tills jag kan rida på heltid igen. 
Tre saker jag inte klarar en dag utan. Mobilen, min kära pojkvän och musik. 
 
 
 
#1 - MALIN

Vilken rolig lista :) Hoppas din torsdag varit bra vännen! Kram

#2 - Alice

Så spännande med hus 😍 vill också flytta!!

#3 - my

Rolig lista :D

#4 - Linnéa

Så mysigt inlägg och jag gillar verkligen bilden <3

#5 - madeleine magnusson

Älskar namnen! Om jag skulle fått en son nu skulle jag lätt döpt honom till Liam! :)

#6 - Linda

åh vilken rolig lista :-)

#7 - Carolina Thoor

Härlig ''tre saker'' lista! Klarar heller inte heller utav att vara utan varken min pojkvän eller min mobil en hel dag ^^, ;)

Sv; åh tack ska du ha! Det var snällt sagt. Ja, det är skönt att jag varken blev timvikarie eller arbetslös. Så på det sättet är jag glad! :D

#8 - Polly Svensson

Trevligt att få veta mer om dig. Förstår om du längtar till att flytta in i huset =). kramis

#9 - Pauline Hurtig

roligt att få veta mer om dig :)

#10 - Fanny

ohoh lite inside information ;))
men spännande med att flytta in i huset!!

#11 - Ida Lindborg ♡

Vad roligt och läsa!:D

#12 - Amanda

Kul lista! :D Jag skriver också ofta "haha okej" haha :)

#13 - Johan

Ärtsoppa är gött tycker jag ;)
Men jag håller med dig, musik kan man inte klara sig utan! Den kan både trösta, inspirera, få en på bättre umör och gör en avslappnad. Ja, egentligen vad som helst :)

SV: Det är mer häftigt än läskigt tycker jag, att det kan vara så sjuukt små marginaler som några tusendelar som skiljer.

#14 - Linnéa

Ja, herrans sååå skönt väder det är ute... Har faktiskt nyss satt mig på min uteplats med ett glas vin, en bit över 20 grader. Love it <3

#15 - Gabriella

Såå roligt inlägg!!

#16 - Johanna

Så skoj lista! Älskar också namnen Agnes och Minnah, så himla fina flicknamn. <3 Hoppas du hade en fin dag Emelie!

#17 - Linnéa

Åh ja, affischerna passade in sååå bra - ska visas upp senare :)

#18 - Tilda Barkselius

Himla härlig lista!

#19 - NICOLE

Vilken härlig lista! :)

#20 - Linda

Åh, har också den här listan redo för att publiceras i mitt arkiv :-) så kul!

#21 - JoJo

kul att få veta mer om dig. jag hatar exakt samma maträtter som dig :P

sv; du är fin emelie! <3

hoppas att du får en underbar helg nu! :)
kramis <3

#22 - Johanna Utterberg

Vad kul och läsa! :)

#23 - Hanna

de är super kul om man lär sig :D

#24 - Fanny

sv: såklart jag kommer förbi då! Bara att höra av sig :D

#25 - Alice

Rolig lista! Mycket stämmer in på mig med. ^^<3

#26 - Vickan

vilken bra lista, och spännande med ett nytt hus :)

#27 - Bambi

hahaha åååh jag blir typ galen på min sambo när jag får såna svar i sms ^^ Värre än "K." nästan. xD Kul att läsa btw!

#28 - ajlimullersandvik.blogg.se

Men gudarns, jag älskar chili jag :D

#29 - Johan

SV: Det blir man verkligen! Musik ger så himla mycket! :)

#30 - Erika

Kul att läsa din " tre" favoriter !