alla ♥ dag är till för alla
De här om hur viktigt och oviktigt alla hjärtans dag är för alla hör man lite överallt just nu tycker jag. Det är väl för att dagen är i morgon antar jag men ska man inte försöka att hålla dagen så positiv som möjligt. Och om man inte kan glädjas för sin egen skull (som man borde) så kan man iaf glädjas för någon annans skull. 
 
Alla hjärtans dag handlar inte om man har någon pojk/flickvän eller inte. Det handlar om att man kan ge lite extra kärlek denna dag. Det som jag tycker är "överdrivet" med denna dag om det nu ska vara något är ju att man faktiskt ska ge kärlek hela året om och inte just bara denna dag men det hoppas jag att alla gör redan. Det som jag tycker är tråkigt och faktiskt löjligt är att folk har fastnat på just detta med pojkvän och flickvän. Tydligen kan man inte fira denna dag utan att ha en sån... vad nu det är för bullshit?
 
Fira den med din bästavän, din mamma eller din pappa...ja vem som helst som du älskar! Det behöver inte just vara en som du är tillsammans med. Varje år som jag har varit singel och även när jag har haft ett förhållande har jag gett min mamma någotting och hon är ju inte min flickvän eller hur? Hon är en person som jag älskar och ville uppmärksamma denna dag. 
 
Så alla ni som hatar att vara singlar denna dagen eller lägger upp massa texter om hur synd det är om alla singlar just denna dag... NI hakar upp er på fel saker! Alla hjärtans dag handlar om att uppskatta en annan människa och ge kärlek, och det står ingenting i regelboken om att det måste vara en pojkvän eller flickvän. 
 
 
#1 - emelie

bra inlägg!!!

#2 - Tilda

OMG!!! Sååå bra inlägg, du är grym! :)

#3 - Frida

Så fint skrivet!! Kram

#4 - Denise

Bra inlägg! :)

#5 - Johanna Utterberg

Bra och klok text!! :) Det handlar inte heller om att överdramatisera med världens presenter tycker jag, utan bara att umgås, visa lite extra kärlek och ha en mysig dag med någon man tycker om. :)

#6 - Jeanette

Håller helt med dig! Har man ingen pojk/flickvän kan man visa lite extra kärlek till sina vänner eller sin familj :) Alla hjärtans dag är till för alla inte bara för par

#7 - linah

<3 himla bra inlägg, håller med dig!!
skönt att se att någon annan också tänker såhär.
känns som att jag bara läser en massa 'klagomål inlägg' angående denna dag xD!

#8 - linah

<3 himla bra inlägg, håller med dig!!
skönt att se att någon annan också tänker såhär.
känns som att jag bara läser en massa 'klagomål inlägg' angående denna dag xD!

#9 - jessy

Himla bra skrivtet, du har så rätt :D

#10 - N

Så sant! Bra inlägg :)

#11 - Linda

bra skrivet

#12 - Carolina Thoor

Tycker också att det är riktigt fånigt att personer håller på att röstar ned på den här dagen bara för att personen inte har en pojk-/flickvän. Håller med dig, jag har firat med mina föräldrar eller vänner dessa år som singel eller icke singel. Men fått dåligt samvete för att jag inte köpt något till mina föräldrar faktiskt. Men tänkte baka lite så det får bli lite som min grej till dem också! :)

Sv; tack ska du ha! :D

Nejnej, så är det verkligen inte. Jag tycker om dagen i sig och det gör mig inte särskilt mycket att inte få fira denna dag med sin älskade pojkvän även ifall att det hade varit trevligt faktiskt. Får vara med fina kollegor och fina boenden! :)

#13 - jessy

- Ja, haha får vara det! Åh okej :/ Att man är så dum och ger sig in i det från början egentligen haha :(

#14 - Elsa

Så bra inlägg! :)

#15 - Tuva Björnwall

Så sant <3

#16 - NICOLE

Man kan lika gärna visa kärlek till en familjemedlem/sin familj, djur, en kompis eller till sig själv, eller vad som! :)

#17 - JoJo

åh vilket bra inlägg!! :) klart alla hjärtans dag är till för alla. <3

sv; ja men det förstår jag :) är lite avis på dig som har den kanalen, det vill jag också ha! haha :P

ingen fara vännen! :)
hoppas att din lördag är bra :*
kramis <3

#18 - Johanna Utterberg

sv: Ja, det var en höjdarfrukost! :)

Håller med dig, bra att du tar upp det i bloggen, tycker du har helt rätt att dagen är för alla! :) Men precis, det är upp till en själv om den ska innehålla massa presenter eller inte. :)

#19 - Tina

Sv: ja men testa lokan, de kan du ju alltid göra😉❤️

Håller med! Så bra skrivet! Och såå sant!!❤️ Miss you My friend❤️

#20 - madeleine magnusson

Åh vilket bra inlägg!

#21 - Linnéa

Romantisk dag, men som singel är den inget speciellt...💕💕💕

#22 - Erika

Så himla bra skrivet! Sen tycker jag hela dagen egentligen är lite klyschig - då jag tycker att varje dag, året om, borde vara alla hjärtans dag. Typ som du skriver :)

#23 - Alice

Åh, så bra inlägg, håller verkligen med dig! <3 Hoppas du får en bra alla hjärtans dag bästa du, kram! <3

#24 - Nicole

Såå bra inlägg och så sant! :)

#25 - Natalie

Såå bra skrivet!! Hoppas du får en bra dag!!

#26 - Tilda Barkselius

Riktigt bra skrivet och det är så sant det du skriver. Man ska inte haka upp sig på att man inte har en partner att fira med!

#27 - Days by Johanna

Ja någon skrev ett inlägg på min portal, så överlever du alla hjärtans dag... man kan ju fira den även som singel, man har alltid någon man älskar, katt, föräldrar, syskon, nära vänner :)

#28 - Pauline Hurtig

bra skrivet! glad alla hjärtans dag!