1 år med den bästa! 💕
Idag är det inte vilken dag som helst utan idag för exakt ett år sedan hade jag en speciell guldklimp i transporten bakom bilen med mig hem. För exakt ett år sedan köpte jag min alldeles egna häst Calltino! 

Som jag skrev i ett inlägg tidigare och som en del följare här på bloggen redan vet så har vi varit med om hel del tillsammans på detta året, både med och motgångar men det finns som sagt ingen hellre än Calltino som jag skulle vilja tillbringa de stunderna med. Vi har kommit en bra bit på vägen sedan jag köpte honom både utvecklingsmässigt på han som häst och jag som ryttare men också hans utseende. Han har musklat på sig rejält och har en mycket bättre och finare kroppsbyggnad. Jag har utvecklats jättemycket som ryttare och han blir bara finare och finare för varje ridpass. 

Jag är så otroligt lycklig över att få äga denna underbara individ och jag ser fram emot alla år som vi har tillsammans. Han gör mig så lycklig och glad varje dag och han skapar verkligen mitt leende hur jag än mår! Jag är stolt ägare till min älskade Calltino! ❤️





#1 - Hanna

Löshoppningen gick bra, hoppade bara 1 meter typ hon var lite loj från igår tror jag! Åh vad bra, men nybro har ju typ aldrig klubbtävlingar tyvärr.. du får med hoppa då hihi ♡

#2 - Alice

Åh, så härligt! Ni har verkligen utvecklats så mycket och är så fina tillsammans! Förstår att du älskar honom! <3

#3 - Sigrid

Åh, så fin han är :)

#4 - Erika

Oj så fort tiden går :)

#5 - Flisan

sv: ja det tkr jag verkligen att du ska göra :D
ska provjobba på måndag :)

#6 - anneli

alltså man blev så himla glad av se bilden på er, jätte fin bild!

#7 - http://siliiins.blogg.se

Såå roligt!! :,)

#8 - Tea Rajkovic

Vad kul!!

#9 - Johanna Utterberg

Åh vad kul att det redan har gått ett år, lycka till med all utveckling framåt :)

#10 - Natalie Salazar

ååh va mys :D

#11 - Matilda Johansson

Fina bilder! :)

#12 - Vanessa andersson

åhh så kul!! :D

#13 - sarah

åh bra =) aa det kostar ju =/

#14 - Alicia

Vad härligt att läsa, ni är så fina!

#15 - Tuva Björnwall

Åh, ni är så himla fina <3

#16 - Josefine ♔

Lite sent.. Men grattis till er, hoppas att allt blir bra igen, trots allt <3

#17 - Johan

ett år går fort och jag förstår att du är himla glad över honom, det ska du vara! :)

SV: Hur kunde det bli billigare utan försäkringen? :S

Skönt att det är bättre nu iaf!

#18 - Ellen

Grattis till er i efterskott ;) Superfina bilder, man ser verkligen kärleken på dem!