Mer än ord kan beskriva
Jag önskar jag hade ord för vad denna varelsen betyder för mig! 
Jag visste att en kärlek kunde bli stor och det blev den med dig.
Du fattade mitt tycke 
även fast vi har gått igenom väldigt mycket. 
Du fångade verkligen mitt hjärta 
och utan dig skulle jag leva i smärta. 
Du är min älskade häst 
och för mig är du så bäst! 
 
 
#1 - linah

åhh:D <3 <3

#2 - Josefine

Så fin bild!

#3 - Josefine

Åh, ni två alltså <3

Sv: Ja det är verkligen skitsvårt. Efter vad som hände igår också så märker jag ännu mer hur mycket tid, energi och tålamod han kommer behöva strikt framöver. Tur då visserligen att Senco bara "följer med och går" överallt med mig. Plötsligt blev Senco den där snälla farbrorn som man kan göra vad som helst med, haha..

#4 - Linnéa

Åh, sååå fint skrivet 💕.

Hoppas på en massa Gotlandsbilder nu då :)

#5 - sandra.

Så fint skrivet och så himla vacker bild!

#6 - jessy

Så vacker bild! :D

#7 - Netti Starby

Så himla fint skrivet och bilden är så vacker! Kram

#8 - Amanda Niclasson

SÅ fin bild!

#9 - Heléna

Jättefin bild på er!!! Han är verkligen vacker!!! Hoppas du har det jättebra nu på semestern och njuter i fulla drag :D Kram <3

#10 - Johanna

Så otroligt vackert!

#11 - Alice

Så fint skrivet, och väldigt vacker bild! <3

#12 - ajlimullersandvik.blogg.se

Ni ser verkligen ut som ett dream team :)

#13 - Misstossequeen

Vilken fin bild :)

Svar: Tack det är min farmor och min pappa :)

#14 - Frökentv

Aw :D

#15 - MALIN

Vad fint skrivet! Så vackert! Kram

#16 - Julia Forsbacka

Waow, så fina!!! *_*

#17 - Hanna Sahlqvist aka Hannavic

Men åhhh världens finaste ni!!

Många kramar från Hanna <3
www.hannavic.se

#18 - Gabriella

Såå fin bild!!

#19 - Fanny

finisar <3

#20 - natalia

Så fint skrivet!

#21 - Beatrice Hanssen

Vacker text och vacker bild! :-)

#22 - NICOLE

Å vad fint! :)

#23 - Erika

Åh, så fint :)

#24 - MADDISENJ.SE

Åh vilken fin bild!

#25 - Vanessa

Fint skrivet <3

#26 - linda

va fin bild :)

#27 - Amanda Jona [SPONTAN]

Så himla fint inlägg :)

#28 - Carolina Thoor

Jätte härligt rim och underbart inlägg! :D

Sv; ja, det var en riktigt bra helg faktiskt! :)

Ja, det tror jag också. Har varit i Gotland en gång för typ sju år sedan. Men vi hade det så mysigt och skulle mer än gärna vilja besöka Gotland igen! Kanske nästa år ;)

#29 - Days by Johanna

Jättefin bild :)

#30 - Johanna

Glömde säga det men bilden på er är MAGISK! Har du fler från den "photoshooten"? Den var helt ljuvlig med grönskan och er två<3

#31 - Pauline Hurtig

så fint <3

#32 - Josephine Stiles

Så fint! Älskar bilder!