Mer hästrelaterade inlägg?
Hej på er! Det har mer och mer blivit mer vardagsinlägg på sistone. De hästrelaterade inläggen har liksom mynnat ut lite kan man säga, tyvärr! :/
Den största anledningen till detta är för att jag fortfarande inte kan rida med min knäskada. Så läsning av ridpass har blivit lite svårt för mig att uppdatera om. Sen publicerar jag ju självklart bilder på min älskade häst men min fråga till er är:  
 
Är det något speciellt hästrelaterat inlägg som ni vill se här? Jag tar gärna emot förslag på vad ni vill läsa för jag tycker det är synd att det blir mindre och mindre häst här eller vad man ska säga. Så kom gärna med förslag! 
 
 
#1 - Carolina Thoor

Jag tycker om din blogg som den är. Att den varierar med hästinlägg och sedan med vad som händer under vardagen. Så jag är nöjd! :)

Sv; tack ska du ha! :D

#2 - Johanna

Jag hade tyckt det var jättekul med fler hästrelaterade inlägg! Hade varit kul att läsa om era mål, hur du lägger upp ett vanligt ridpass, din basutrustning, hur du ryktar, visar alla dina schabrak etc :) <3

#3 - natalia

Jag gillar vardagsinläggen ;)

#4 - Gabriella

Åh så tråkigt att du inte kan rida, jag älskar din blogg och tycker att det är roligt med både vardags och hästrelaterade inlägg!!

#5 - Linnéa

Ja herrans sååå mycket fint Iems hade i sin butik... Lyckades faktiskt "bara" att få med mig en guldig ananas hem - hamnar nog snart där igen. En blivande favvisbutik <3

Fin bild :)

#6 - Erika

Berätta om någon speciell hästig händelse som har hänt någon gång eller ge tips på roliga ridövningar som du ofta brukade rida förut :) Hoppas något förslag är ok!

#7 - Anita

Vacker bild på er <3

#8 - Olivia

Så fin bild =) Är inte så intresserad av hästar så har inget att säga hehe... :P

#9 - FrökenTV, bloggen om tv och film

underbarbild

#10 - Beatrice Hanssen

Jag skulle vilja läsa om vad du ger din häst för foder, foderrutiner, kanske topp 5 lista över saker du inte klarar dig utan i stallet osv! :-)

#11 - sandra.

Har inga tips på häst inlägg då jag inte är så häst intresserad men tycker din blogg är jättebra som den är :)

#12 - Days by Johanna

Hoppas du snart kan rida igen

#13 - ajlimullersandvik.blogg.se

Jag har inga förslag, eftersom jag inte förstår något av hästinlägg i alla fall :P

#14 - my

Vad tråkigt att du inte kan rida :(

#15 - jessy

Kör på! :)

#16 - Amanda

Så tråkigt att du inte kan rida! Hoppas verkligen ditt knä blir bättre snart! Kram

#17 - Alice

jag gillar vardagsinlägg 😀

#18 - N

Gillar din blogg som den är! :)

#19 - Tuva Björnwall

Mål, hur lägger du upp ridpass är alltid kul att läsa, kram <3

#20 - Amanda & ridtravaren Lilleman

Vilken blogg du har :)
Du kan alltid göra typ outfits collage eller tips om någon bra produkt eller "måste-ha" inom hästvärlden :)

Svar: Nu kan jag helt plötsligt inte kommentera din blogg så får svara här istället. Tusen tack för dina tips :)
Emelie Andersson

#21 - ♀ Sara Ben's ♀

Skulle vara intressant om att läsa hur ditt intresse för hästar började och så ^^

Svar: Tack, ska skriva ihop ett :)
Emelie Andersson

#22 - Anonym

Tycker dock mest om dina vardagsinlägg hehe, eftersom jag inte är så insatt inom hästvärlden. Men kör vad du tycker känns bäst! Kram!

#23 - Fanny

tycker mest om vardagsinlägg för det kan jag relatera till haha! :D Men det är intressant oavsett

#24 - Amanda Jona [SPONTAN]

Är inte mycket till hästtjej så tycker faktiskt mer om dina vardagsinlägg ;)

#25 - Pauline Hurtig

vad tråkigt att knät hindrar :( personligen gillar jag mest vardagsinlägg

#26 - Linda

Jag tycker att det är en bra mix :-)

#27 - ajlimullersandvik.blogg.se

sv: Jag gillar inte de som jag köpt hittills, de är så fettiga på något vis. Men mina egna latté gillar jag ^^

#28 - Hanna

När får du börja rida igen? 😘

#29 - Alice

Jag tycker om både och, och känn dig inte pressad över att skriva hästinlägg om du inte har något att skriva om! Vi förstår ju varför det blir mindre nu, det är ju för att du inte kan rida just nu. Så känn ingen press eller så över det. :) Sv: Allt är bra med mig, hur är det med dig? <3

#30 - JoJo

jag tycker att din blogg är bra precis som den är :) så fin bild på er!

sv; jag tycker verkligen du ska åka dit om du får möjlighet :D aw, vad söt du är. har saknat dig med <3

bara ärlig! är så glad för din skull! :D
hoppas du får en bra helg!!
kramis <3

#31 - Erika

Gillar verkligen bilden :)

#32 - Ida Lindborg ♡

åh vad söta!

#33 - jessy

Hoppas du haft en bra dag :D

#34 - Amanda & ridtravaren Lilleman

svar: men va konstigt?! på vilket sätt, kommer inte rutan där man skriver kommentarer fram?

varsågod :)