1 månad kvar
Oj det är redan bara en månad kvar till julafton. Jag kan inte riktigt fatta det om jag ska vara ärlig. Och jag ligger så efter i min planering med allting. I morgon ska jag försöka bocka av några av julklappar så jag kan andas ut lite. När vi ändå pratar om julklappar så, vad önskar ni er i julklapp?
 
Jag har fått frågan nu ett tag men har aldrig kunnat svara på den riktigt. Det finns egentligen jättemycket som jag önskar mig men sen när jag ska svara på det direkt kommer jag aldrig på någonting. Hittills har jag bara kommit på fyra saker, dock fyra väldigt bra saker som jag verkligen behöver. 
- Grytor och stekpannor är verkligen något som jag behöver ha mera av. Gärna i lite olika storlekar. 
- Pengar är alltid bra att ha då det alltid finns grejer som man behöver. Speciellt när man flyttat in i ett hus inte allt för länge sedan. Niklas och jag pratar nämligen om en ny dator som ska finnas på kontoret. 
- Fler påslakan behöver man alltid ha, och även jag. 
- Presentkort uppskattas alltid, och det kan vara på lite allt möjligt. Hööks är alltid populärt från mig sida eller någon klädselbutik. 
#1 - Erika

Presentkort är jättekul tycker jag! :D

#2 - Anita

Älskar presentkort :D

#3 - Alice

Längtar så till julafton 😍 jag har inte kommit på så mycket jag önskar mig faktiskt...marmor ljusstakar och nya knivar 🙊

#4 - Sandra SG

jag kan knappt tro att det är en månad kvar. Idag hade vi nog mer än 10+ grader och strålande sol!

sv: tack så jätte mycket! Vad glad jag blir för din kommentar! Jag tvekar inte en sekund på att Hailey skulle klara hoppa högre klasser men jag tror tyvärr inte hennes galopp steg hade räckt i stora kombinationer eller tre kompinationer osv.

#5 - Gabriella

Helt sjukt att det är julafton om redan en månad, och har ingen aning om var jag önskar mig!!

#6 - NICOLE

Bra grejer att önska sig :) Jag kommer mest önska mig presentkort med tror jag . Men det är svårt det där.. det man vill ha , köper man ju :)

#7 - Amanda Jona [SPONTAN]

Om jag hade varit du hade jag ju lätt önskat mig ett presentkort på Ikea, haha ;)

#8 - Josefine

Kan verkligen tänka mig att grytor och sånt som kanske inte är så kul att lägga pengar på själv men som man ändå verkligen behöver är hiiimla nödvändigt. Då är det ju perfekt att önska sig sådant ;)

#9 - Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet

Helt galet att det är mindre än en månad kvar till julafton nu 😬

#10 - Emma Broberg

Galet att tiden går så fort! Jag önskar mig mycket till hemmet, då jag ska flytta hemifrån :)

#11 - Sarah

tack oj där ser man =)

#12 - FrökenTV, bloggen om tv och film

alltså what. Var ju Januari typ nys

#13 - Fanny

kan inte heller fatta det? Liksom, tog precis studenten?!

#14 - Emma

tiden går alldeles för fort

#15 - Tuva Björnwall

så himla härligt!!

#16 - Pauline Hurtig

så roligt att köpa julklappar! jag har som glömt bort vad jag kan önska mig, tänker bara till babyn haha

#17 - LIL BABUSTYLE - Chronic pain warrior

Bra saker! Jag önskar mig inget särskilt. :)

#18 - madeleine magnusson

Önskar mig faktiskt inget speciellt, allt som är hästrelaterat gör mig nöjd. ;)

#19 - Dixi Wonderland

Jag önskar mig Therese Lindgrens bok i julklapp :D

#20 - Therese

Tiden går så snabbt 😯 helt galet!

#21 - JoJo

jag önskar mig sängkläder jag också, en kokbok som man kan använda sig av när man tränar och så vet jag att jag kommer få förnyelse på min prenumeration på hänt bild :D

sv; ja rabatter är ju aldrig fel att få! :)

men klart att 1 år är speciellt. härligt att ni hade det så mysigt :)

nu äntligen börjar förkylningen bli bättre, men är inte helt bra än. är fortfarande snuvig och lite hostig. men betydligt bättre än hur jag mådde förra helgen och i början av veckan :P

hoppas du får en mysig första advent vännen! :) <3

#22 - Natalia

Jag önskar nog mig en ny väska ;)

#23 - jessy

Fina saker du önskade dig, bra och ha saker :D

#24 - MALIN

Tiden bara flyger iväg! Kram

#25 - N

Helt sjukt att det snart är jul!

#26 - Frida

Tack :9 jag hittade en fin som passade perfekt :)
åååh längtar sååå mycket till julafton!

#27 - Carolina Thoor

Ingen dålig önskelista inför jul. Jag önskar mig inte jätte mycket, jag heller. Det är så svårt att svara på frågan! Men om jag önskar mig något är det presentkort på twilfit, på JC så att jag kan köpa mig två par nya jeans (ett par vanliga och ett par svarta) och en parfym som är verkligen jag men som tagit slut nu! :)

Sv; ja, men visst. Jag brukar ha sovmorgon på mina kvällspass-dagar, men det känns alltid som om man då måste stressa, även fast tiden finns. Men då man är ledig kan man verkligen slappna av på ett helt annat sätt! :D

#28 - Amanda

Presentkort är ju alltid en bra sak att önska sig!