Julfeeling
Julfeelingen är på topp. Snön har säkert bidragit till att stämningen är extra hög just nu men jag bara älskar julen och allt som har med den att göra. 
Julen tillför så himla mycket. Inte bara glädje utan också gemenskap. Jag blir alltid så glad framåt jul. Det gör så mycket att få ta fram julstakar, tomtar, få köpa julklappar osv. Man får träffa personer som man tycker om och som betyder mycket för än. Jag får en slags spänning som jag inte kan förklara. 
Jag bara älskar det! 
 
#1 - Alice

Åhh jag älskar också julen😍😍 så himla mysigt!

#2 - Fanny

åh så mysigt inlägg, blev glad :D

#3 - eva linah

fint collage:D!

#4 - Gabriella

Åh jag älskar verkligen julen!!

#5 - Sandra SG

Åh vilka mysig bilder! :D

sv: tack så jätte mycket, Jag hade en underbar dag på jobbet. Hur var din dag?

#6 - Hanna

Åh älskar julen

#7 - Tuva Björnwall

åh har också världens julfeeling, mysigaste!!

#8 - Emma

Mysigt! Härliga bilder!
Längtar lite tills nästa helg då de är tid att få upp alla julgrejer :)

#9 - NICOLE

Åå så underbart! :D Bästa tiden! =)

#10 - Tilda Barkselius

Älskar julstämningen!

#11 - Anita

Underbart !

#12 - Mischievous

Då börjar en av dina favoritmånader snart då ;)
ååh vad mysiga bilder, vill också ha julkänsla!

#13 - Carolina Thoor

Jag blir också otroligt taggad och överlycklig under juletiden. Absolut bästa månaden på året är december. Men tyvärr har snön försvunnit hos oss nu.. Nästan allt :(

Sv; hehe tackar! :') <3
Nej, men precis. Det blir lite extra speciellt då :)

#14 - LIL BABUSTYLE - Chronic pain warrior

Fin inspo!

#15 - Erika

Hoppas det blir jul snaaart, haha :) ;)

#16 - Celine

Längtar <33

#17 - Josefine

Men åååh så orättvist att du har snö!! Här har vi bara äcklig lera överallt :(

#18 - Sarah

aaa det är roligt med en ny mobil