Gästbloggning #1
Hej på er alla Emelies läsare!
För er som inte vet vem jag är och sådär, så tänkte jag börja detta inlägg med att rätta ut dessa frågetecken så ni slipper fundera över det då jag kommer att göra några inlägg här nu framöver. Varför jag ska göra det, kommer jag också reda ut här, lugna och fina! ;-)

Så! Mitt namn är Josefine och jag bloggar på http://jlandgrens.se, som ligger på bloggportalen Nouw.com. Har tidigare under en vääääldigt lång tid bloggat här på blogg.se, så det är nästan lite ovant att sitta och blogga på den här portalen igen, haha! Jag är hur som helst nyligen 20 år fyllda och hade en superbra födelsedag! Jag bor inte i samma stad eller ens i närheten utav Emelie, utan vi lärde faktiskt känna varandra genom detta fantastiska bloggande som vi båda pysslar med. Vi träffades första gången för tja.. Lite mer än ett år sedan. När vi väl träffades var det precis som om att vi brukade träffas, allt kändes så naturligt. Inga konstigheter, inget pinsamt eller stelt sådär som det kan bli ibland med personer man inte träffat tidigare, ni vet. Vi delar också samma intresse - hästar. Så det kan också ha varit en bidragande faktor till att det bara klickade helt enkelt. Hon är utan tvekan den första jag hör av mig till med bra som såväl dåliga nyheter. Råd, tips och trix delar vi också väldigt flitigt med varandra. 

Varför är jag här och bloggar undrar ni nu då kanske?
Jo, Emelie har, som hon skrev i inlägget under, en vädligt jobbig period just nu. Just exakt vad det handlar om tänker inte jag berätta, utan det är upp till henne om hon vill dela med sig av det här.
När du läser det här Emelie, så vill jag du ska veta att jag stöttar dig till 100% i alla val du gör här i livet. Du är en av de viktigaste personerna i mitt liv och jag vill inget annat än att du har det bra och mår bra.♥
Vad jag kommer bjuda på dessa dagar framöver är fortfarande lite oklart. Jag var också lite osäker på vad jag skulle lägga det här i för kategori, så jag fick göra en ny som passade helt enkelt, haha. Hoppas okej Emelie! ;-)  Men jag ska verkligen anstänga mig och klura ut något fiffigt, hihi. Hur länge jag kommer vara här och blogga och hur mycket är också väldigt oklart. Mycket av det beror på hur lång tid Emelie behöver på sig för det som händer i hennes liv just nu.

Nu tänkte jag faktiskt avsluta detta inlägg med ett litet videoklipp som vi spelade in då jag var hos henne. Som sagt, detta är första och hittills enda gången vi träffats. Syns det? ;-)
#1 - Erika

Bra att hon kan släppa bloggen ett tag och ta det lugnt! :)

#2 - Tilda

Både din och Emelies blogg är grymma!! <3

#3 - Nicole

Haha vilken rolig video att kolla på! Ni har verkligen grymma bloggar <3

#4 - Fanny

åå kul video gurls :D

#5 - Alice

Kul med ett gästinlägg! Måste kolla videon 😍

#6 - Anita

Kul :D

#7 - Pauline Hurtig

vad roligt :)

#8 - Linnea

Åh, sånna här inlägg är ju så roliga/spännande att läsa <3

#9 - Erika

Vad roligt med whisper challenge :)

#10 - Ridskoleryttarna

Vad roligt att du också ska vara här och blogga! :D

#11 - Gabriella

Så roligt inlägg!!

#12 - MALIN

Sååå kul med gästinlägg :) Kram

#13 - Amanda Jona [SPONTAN]

Vad roligt med ett gästinlägg! :D

#14 - Linda

Kul med gästbloggning :-)

#15 - Amanda

Vad roligt med en gästbloggare 😃

#16 - MADDISENJ.SE

Kul med gästbloggning!

#17 - Tuva Björnwall

Kul med gästbloggning, älskar båda era bloggar!!

#18 - Carolina Thoor

Vad trist att Emelie inte känner att hon mår så bra för tillfället. Hoppas verkligen att hon snart mår bättre och roligt för dig att kunna få gästblogga lite! :) du är en snäll vän du, Josefine <3

Sv; ja, det var oerhört kul att du (Emelie) utmanade mig. Älskar att bli utmanad på sådana här libster award! :)

#19 - Johan

Haha, jag minns när jag kollade det där klippet första gången, kul att se på är det :D
Fint av dig att kliva in och gästblogga såhär också, Jossan, fina vänner är guldvärlda vilka vindar som än blåser, men särskilt när man själv har det jobbigt och tungt av en eller annan anledning :)

SV: Ja det är det faktiskt och den listan var kul att skriva också kan jag säga :)

Hoppas allt löser sig på bästa sätt oavsett vad det handlar om!!!