En bra lördagskväll och en slö söndag
Hej på er! Gårdagen var bäst! Tina och Oskar var här runt halv sju. Vi beställde pizza som grabbarna åkte iväg och hämtade. Under tiden förberedde jag och Tina godis, lite spel och god dricka. Det blev en hel del av allt men vi hade så sjukt roligt. Tina och Oskar nattade hos oss och idag på morgonen eller rättare sagt förmiddagen gjorde vi god frulle. 
Sen de åkte har Niklas och jag inte gjort något i stort sätt. Jag har klickat i gång en disk och tvättmaskin i det stora hela. Sen har vi kollat Svensson, Svensson säsongerna. Jag bara älskar dem och vi har verkligen fastnat för det. Sen var det riktigt skönt att bara ta det lugnt och få spendera tid själv med min älskling. 
 
Dagen efter är ju aldrig rolig men så värt det efter en otroligt trevlig kväll med fina vänner. Hoppas det blir av snart igen. I morgon är det dags för jobb igen. Denna veckan är verkligen inte rolig kan jag meddela. Jag har en ledig dag och då ska jag på utbildning med jobbet. Så det blir jobb i stort sätt hela veckan. Bara att kämpa på! 
 
Nu är jag hemma hos mamma och passar hunden då hon skulle iväg. Ska svara på era kommentarer och försöka fixa lite inlägg. 
 
Hur har er helg varit? 
 
#1 - Lovisa

sjukt fin blogg :D

#2 - snyggafilippa.blogg.se

Låter som en riktigt bra dag! :D

#3 - MALIN

Du är så hiiiimla himla vacker! Kram

#4 - Linnéa

Åh, låter som en fin helg enligt mig...själv har jag bara chillat hela helgen - solat en del på utsidan :)

#5 - Alice

Vilken mysig lördagkväll! ^^<3

#6 - Days by Johanna

Låter som en bra lördag och söndag! :)

#7 - Anita

Mys !

#8 - Alice

Gud vad gott med pizza 😍😍 längtar tills jag ska ha en cheatday haha!!

#9 - Elsa

Min helg har varit bra! :)

#10 - Gabriella

Fiiina du!!

#11 - Amanda

SÅ himla fin blogg :D

#12 - Miss Tosse Queen

Jätte fin bild på dig 😊

#13 - NICOLE

Låter som ni hade det hur bra som helst! :D SV Tack goa du! Kram

#14 - Josefine

Så mysigt :*

#15 - Angelix

Fin bild!!

#16 - Linda

Fin bild! Mys med pizza :-)

#17 - Amanda Jona [SPONTAN]

Härligt att du hade en bra kväll! :)

#18 - Tuva Björnwall

Finaste du!!

#19 - Sarahnews

Så fin blogg du har!!

#20 - Hanna

Lät underbart ! :D
Tack! Ja jag älskar deessen super mysig !

#21 - Sandie

Svensson svensson är så bra!

#22 - Kimmey :)

Lät som en bra helg :)

#23 - Elin

Låter som en supermysig helg!

#24 - ajlimullersandvik.blogg.se

åh fy så jobbigt! Men tur att det är roligt att jobba :)

#25 - my

Åh vad härligt det lät :D

#26 - madeleine magnusson

Men åh låter som en perfekt helg ju!

#27 - Fanny

perfekt helg :D

#28 - Carolina Thoor

Låter som en toppen lördagskväll och aldrig fel att spendera dagen efter med en enbart lugn dag! :)

Sv; jo, det var väldigt mysigt att gå ut och fira mig på det här sättet. Det håller jag helt med om! :)

#29 - Nicole

Åh så fin du är!!

#30 - Frida

Ja det var riktigt vackert där borta :) åh vad härligt det låter med en riktigt mysig helg och slö söndag :)

#31 - Denise

Men finis! :D

#32 - Hanna

Men wow snygg

#33 - Pauline Hurtig

så fin!