En toppen dag! :)
Hej på er! Idag har jag haft en ledig dag och det var vldigt skönt måste jag säga. Idag hade jag ändå satt ett alarm på mobilen för att jag skulle komma upp i tid och hinna fixa med lite grejer. Så vid nio gick jag upp och började dona. Jag åt först lite frukost. Efter det startade jag en tvätt, dammsög hela huset, bäddade rent, fixade på toaletten och hängde upp tvätten. Efter mitt lilla städ blev det ett samtal med saknade Josefine. Det fanns väldigt mycket att uppdatera där! 
 
På eftermiddagen efter att jag hade ätit lite lunch beställde jag vårt soffbord som vi vill ha, så det kommer i början på nästa vecka. Sen kom mamma förbi och hjälpte mig med lite gardiner så nu har alla rum fina gardiner. Det gör så mycket! Tur att man har en mamma som har koll på sånt där! ♥
 
Vid fyra började jag fixa med maten så den skulle vara klar till min älskling kom hem. Sen hade jag och Tina bestämt att hon skulle komma och hjälpa mig med lite lådor. Så hon var här vid fem tiden. Vi har hunnit så himla mycket under kvällen och kul har vi haft samtidigt. Nu är det bara två lådor kvar och där är det bara tavlor, men eftersom jag inte riktigt vet hur jag vill ha det med dem så får det vänta. Det är så mycket roligare att fixa när man är två, och fortare går det också. Innan Tina åkte hem så åkte Niklas iväg och köpte pizza som vi gottade i oss. Vi hade det så mysigt! Så vill tacka henne för en otroligt härlig kväll och för all fin hjälp! ♥
 
#1 - Heléna

Så duktig du har varit idag och så mycket du har hunnit med! Härlig när man kan få hjälp av familjen och vänner - även roligare när man kan fixa lite tillsammans :D Fin bild på er!
Kram <3

#2 - Kimmey :)

Låter som att du haft en bra dag :)

#3 - Tilda

Åh vad underbart det låter!❤

#4 - Hanna

Låter som en riktigt bra dag tycker jag! :) skönt när man har såna dagar !

#5 - Vanessa

Tycker det är så kul att du och Josefin känner varandra via bloggarna!!

#6 - my

Vad härligt :D

#7 - Alice

Härlig dag 😍 och så himla fin bild!!

#8 - Pauline Hurtig

härligt!

#9 - Natahlie

Hejsan, just nu pågår veckans blogg blogg hos mig och det skulle vara så roligt om du ville delta! Du hittar länk under min header. Hoppas du får en trevlig Torsdag, kram! :)

#10 - Tuva Björnwall

åh vilken härlig dag!

#11 - Carolina Thoor

Härligt att både ha det rent och fräscht hemma samt skönt att både din kompis och din mamma hjälpte till med det som behövdes! :)

Sv; jo tack, jag har fått en toppen födelsedag i måndags. Jag är väldigt nöjd och väldigt nöjd över presenterna ifrån mina föräldrar samt min pojkvän. Jodå, både mammas och pappas presenter till mig dök upp idag kl 13.00 och det jag fick utav Niclas kom upp i tisdags! :)

#12 - Alice

Så härligt, och vad snällt att hon kunde hjälpa till! ^^ Roligt med ett nytt soffbord! <3

#13 - sandra.

Fina nii!!

#14 - Fanny

åh vad snällt att dem hjälpte till så det blev superbra :D!

#15 - MALIN

Hoppas att din torsdag har varit lika bra! Kram

#16 - Linnéa

Åh, låter som en härlig dag 🤗

#17 - Gabriella

Såå fin bild!!

#18 - Josefine

Skönt med lite hjälp i uppackningen, går som du säger mycket enklare då och är givetvis betydligt mycket roligare :) Var skönt att få prata med dig en stund <3

#19 - madeleine magnusson

Men åh låter super mysigt ju!

#20 - Ida Lindborg ♡

men vilken härlig dag!!

#21 - Josefine

Sv: Ja beslutet är tufft då jag verkligen, verkligen tycker om honom. Men det är så himla mycket mer som måste funka och passa för att det ska gå att köpa en häst för så mycket pengar :/ Så, det här blir nog bäst för i synnerhet Lanzo, men också för mig. :(

#22 - Amanda

Åh vad kul att du beställt soffbord :D