fem sanningar om mig..
- Jag tycker det är väldigt roligt med inredning och att få pyssla med hur jag vill ha det. 
 
- Jag älskar verkligen kyckling. Jag föredrar det stort när jag lagar mat. 
 
- Jag får ångest när jag vet att jag behöver klippa håret. 
 
- Jag har lite lätt fobi att ta ur saker från ungen då jag ofta bränner mig. 
 
- Jag älskar när någon pillar eller kammar mitt hår. Underbar känsla! 

 
#1 - Johanna

Älskar såna här inlägg! Kul att få veta lite rolig fakta om dig:) Är precis som dig en sucker för att bli pillad i håret, haha.

#2 - Ida Lindborg ♡

vad kul att få veta mer om dig! :D

#3 - Sofia

Älskar också inredning :D

#4 - Hanna

Åh när nån pillar håret är bästa!!

#5 - Frida

Tack sötnos! Kul lista, känner igen mig i flera av punkterna :)

#6 - Tina

Vaaa!?? Gillar du när någon pillar dig i håret!!!?? 😱 Det menar du inte😂😂😂❤️❤️❤️

#7 - sandra.

Fina bilder på dig :) och jag tycker också om inredning och kyckling :D <3

#8 - Alice

Åh jag älskar också kyckling och pill i håret 🙊😍

#9 - JoJo

kul att få veta mer om dig! :) jag får också ångest när jag vet att jag måste klippa håret. ska toppa det om typ två veckor ;o haha!

sv; jag håller verkligen med dig. jag gillar inte att man märker att det blir mörkare och mörkare ute nu för varje dag som går :( sen är det inte heller kul att helgerna går så himla fort dom också. haha :P

hoppas din vecka är fin! <3

#10 - Pauline Hurtig

roligt att få veta mer om dig :)

#11 - Tilda

Titta vad fin du är!!❤

#12 - Alice

Åh, är likadan med inredningen och pillandet med håret! ^^<3

#13 - Kimmey :)

Kul läsning :)

#14 - Kimmey :)

Kul läsning :)

#15 - Amanda

Dom två sista stämmer in på mig med 😃

#16 - Gabriella

Har också förbi för att ta ut saker ut ugnen, hatar tanken på att man kan bränna sig. Intressant inlägg!!

#17 - Linnéa

Härlig läsning <3

Haha, ja men fattar du, och det mest pinsamma är ju att min pappa såg ut så på 70-talet :)

#18 - Fanny

känner igen mig i de mesta ändå!

#19 - Heléna

Härligt med alla typer av listor! Jag förstår känslan med ugnen - om du visste hur många gånger jag har lyckats att bränna mig på toppen av ugnen när jag ska kolla om maten är klar... verkar inte som att jag kan lära mig att det är VARMT i ugnen ;)Kram <3

#20 - Hanna

Du är så otroligt fin!

#21 - Tuva Björnwall

Kul att läsa :D

#22 - Nicole

Kul att få veta mer om dig, älskar dessa inläggen!! :D

#23 - Hanna

Eller hur! Det är super roligt med inredning, oftast vill jag köpa mer saker än vad som får plats på mitt rum, hehhe!

#24 - Josefine

Vilket kul inlägg :D

#25 - LIL' BABUSTYLE - Chronic pain warrior

Kul att få veta lite mer om dig :)

#26 - Lovisa Magnusson

Att inreda är så roligt!!!

Gärna fler liknande inlägg, de är roliga att läsa :)

#27 - Erika

Roligt att läsa!