Finally Friday
Hej på er! 
Fredag och snart helg igen, så skönt trots att jag jobbar! Denna veckan har varit lite tuff eftersom det har varit jobb alla dagar och även i helgen är det jobb som står på schemat. Idag börjar jag inte fören 15 så det är ändå skönt. Tyvärr så vaknade jag med ont i halsen idag på morgonen och det har varit så resten av dagen. Jag orkar verkligen inte bli sjuk nu.. Men jag försöker prata så lite som möjligt samt ta halstabletter. 
 
Både igår och idag har jag varit och ridit. Dock var det på Erwin eftersom Tino inte alls hade skött sig i början på veckan. Igår var Erwin också ganska bråkig men det redde jag ut. Jag försökte hitta fokus på något annat och styrde honom på lite bommar osv. Det verkade fånga hans intresse lite mer samtidigt som man måste vara väldigt bestämd på honom. I slutet av gårdagens pass blev han fin och lyssnade bra på vad jag krävde. 
 
Idag så skötte hans sig helt från början. Så idag fick han gå lite hårdare bara för att se så han inte skulle bråka men han skötte sig otroligt bra. Som avslutning red Martin och jag ut en runda på Erwin och Tino. Så två duktiga hästar idag med andra ord. 
 
Idag var jag även och hämtade ut ett paket som hade kommit. Det får ni bild på i helgen! :) 
Hoppas att ni får en bra start på helgen finisar! 
 
Terapi på hög nivå när det är mycket jobb!
 
#1 - Miss Tosse Queen

Ja äntligen fredag, så skönt 😊

Svar: Ja men precis 😊 verkligen toppen!

#2 - Alice

Spännande med paket 😀

#3 - Tilda Barkselius

Åh vad jobbigt att du börjat känna dig sjuk, hoppas du klarar dig! <3

#4 - Sofia Werlin: mammalivet & hälsolivet

Så himla härligt att sitta på hästryggen 😍. Saknar det enormt mycket, hoppas att Tuva-Li får det som ett intresse längre fram.

Svar; tack söta du 😍😘

#5 - Alice

Åh, hoppas du inte blir sjuk finis! <3 Och vad bra att du lyckades få ordning på Erwin när han bråkade lite! :)

#6 - Fanny

trevlig helg <3

#7 - Gabriella

Roligt med paket!!

#8 - janina

hoppas du inte blir sjuk :(

#9 - Angelix

Skönt med fredag, och vad roligt med paket!!

#10 - Linnéa

Såå härlig bild <3
Spännande vad ditt paket innehåller :p

#11 - N

Vad duktig du är som jobbar så mycket!

#12 - Linda

åh, kul med paket!!

#13 - Carolina Thoor

Jobbigt då du jobbar så mycket, men vet själv hur det är då jag arbetar 6 dagar varannan vecka. Men hoppas att du tar väl hand om dig! :)

Sv; ja, eller hur. Ja, det var oerhört skönt :)

#14 - Erika

Hoppas Tino sköter sig snart igen ;)

#15 - Amanda

Hoppas verkligen du klarar dig från att bli sjuuk!
trevlig helg :)

#16 - Pauline Hurtig

hoppas du inte blir sjuk

#17 - Sanna

Hej! Kan du göra ett inlägg där du berättar hur man får ett bra band mellan en häst och människa? Alltså så man blir bästavänner, om du förstår vad jag menar! Kram

#18 - Beatrice Hanssen

Bästa utsikten!! :-)