Första natten är avklarad!

Hej på er! Första natten i huset är avklarad och det känns fantastiskt. Jag kan inte förstå att jag bor i detta fina nyrenoverade huset med min kära sambo. Bara att få säga ordet "sambo" känns helt underbart för nu är vi det på riktigt.

Idag gick jag upp strax före nio för att kunna plocka fram lite från alla kartonger. Det är en massa saker som ska upp och alla kartonger har inte ens hunnits förflyttas till huset. Men sånt tycker jag bara är roligt ändå. Idag började jag lite med kökssaker men det tar sin lilla tid. Allt ska diskas av osv men fint kommer det bli. När allt eller iaf det mesta är på sin plats kommer jag ta bilder så ni får se.

När ni läser detta så är jag och jobbar. Jag jobbar till 21 ikväll. Det är de som är så bra med tidsinställda inlägg. Jag kan uppdatera vart jag än är. Ha det bra:)

#1 - Polly Svensson

Vad roligt för er. Kuligt med samboliv? hihi. Kramis

#2 - Amina

Åh vad roligt för er! Blir kul att se sen hur ni har det när ni kommit i ordning :)

#3 - NICOLE

Vilken lycka :D Woho! Så spännande :)

#4 - Amanda

Åh vad roligt, vilken härlig känsla! :D

#5 - Heléna

Så härligt att det känns så bra :D Ser fram emot fler bilder när ni kommit i ordning :D Hoppas du får en fin kväll på jobbet :D

#6 - Nicole

Åh så kul och spännande!! :D

#7 - Tilda Barkselius

Förstår att det känns häftigt att bo i nya huset, så coolt att ni har ett eget hur ju! :)

#8 - Fanny

åh så kul!!!

#9 - Gabriella

Åh såå roligt!!

#10 - Linnéa

Åh, sååå härligt det ser ut, även om jag älskar min egna säng *haha* <3

#11 - Erika

Ska bli jättekul att se bilder från huset när det börjar bli klart! Lycka till föresten. Kram :)

#12 - Anita

Kul :D

#13 - Jessica Högberg

Men grattis!
Ska bli kul att se hur ni får det!

#14 - FrökenTV, bloggen om tv och film

men åh vad kul

#15 - Carolina Thoor

Härligt, grattis till er att ni äntligen blivit sambos på riktigt! Ser fram emot att se bilder på ert hus :D

Sv; tack ska du ha! :D
Tack, jag fick en oerhört fin helg förra veckan, trotts att jag inte mådde så bra. Hoppas att du hade en bra helg förra veckan samt att du kommer att få en toppen helg den här veckan! :)

#16 - N a t h a l i e

Gud va skönt att de känns så bra!

#17 - Hanna

Tack! Ja nej det är ju inte lätt lär jag säga! Men jag klarade de :D
åh så kul med första natten, super fint ju!

#18 - Tuva Björnwall

åh vad underbart!!

#19 - Pauline Hurtig

vad härligt!

#20 - Alic

Så underbart för er 😍

sv: det har den absolut fina du💕

#21 - Johan

Wow, vilken häftig känsla det måste vara, första natten i alldeles egna huset sådär :)
Jag vet bara hur det känns förrstanatten i första egna lägenheten eller en lägenhet i stort, men ett hus, det måste nästan vara ännu större på något sätt :)

SV: Det tycker jag att du får göra :)

#22 - ajlimullersandvik.blogg.se

Himla coolt att första gemesamma hemmet är ett HUS :D :D Hur COOLT!!!

#23 - JoJo

vad kul att ni har sovit i huset tillsammans nu! :D

sv; kul att du gillar inlägget fina du! :)

hoppas att du får en bra helg! <3

#24 - Denise

Åh, detta har jag missat! Grattis!! :D