Grattis till världens finaste ängel!
Idag är det din dag trots att du inte är här med mig. Jag har tvingats leva i så många år utan dig vid min sida men jag kommer aldrig att vänja mig utan din närvaro. 
 
Det är så mycket som du har missat som jag hade velat att du skulle veta samt dela med mig. Du kunde inte vara med på min student och se mig springa ut, eller få se lyckan över mitt första jobb. Du fick heller inte vara med när jag började med ridningen igen och se hur mycket jag älskade/älskar det. Du missade ögonblicken när jag köpte min första häst Calltino och min första hund Leo. Du har även missat att jag träffade en helt underbar kille som nu är min sambo. 
Allt detta är bara en del av allt som jag hade velat dela med dig. Däremot hoppas jag att du på något sätt kan ha koll på mig där uppifrån. 
 
Jag saknar dig varje dag för det kommer alltid något som påminner om dig. Du betydde så otroligt mycket för mig, jag älskade dig så väldigt mycket och du va min förebild under dina år. Du betyder minst lika mycket för mig nu som du gjorde då, jag älskar fortfarande dig otroligt mycket varje dag och du kommer föralltid att vara min förebild! 
 
Grattis på födelsedagen kära mormor, du är och kommer alltid att vara med både i mina tankar och i mitt hjärta! ♥
 
 
#1 - Mamma

Så fint❤️. Hon har ju inte träffat fina Leo eller sett er tävla, men tror hon har ett vakande öga på er ❤️❤️

#2 - Linnéa

Såååå fint <3, idag skulle min farfar fyllt 93 år, saknas verkligen <3

#3 - sandra.

Så himla fint skrivet :/ och jag beklagar verkligen sorgen!!

#4 - my

Åh <3

#5 - Fanny

åå så fint emelie. Massa kramar <3

#6 - Heléna

Jag förstår din saknad <3 Så många fina människor tas ifrån oss alldeles för tidigt :( Min pappa blev bara 52 år innan han gick bort i cancer och min mormor blev bara 62 år innan även hon gick bort i cancer. Jag känner dock deras närvaro här och vet att de vakar över mig och mina kära. Stor kram till dig <3

#7 - Ida Lindborg ♡

♥ Kram!

#8 - Tilda Barkselius

Otroligt fint skrivet <3

#9 - Amanda

Så fint skrivet! Kramar <3

#10 - Frida

Det var riktigt gott :)
vad fint skrivet, vet hur det känns, jag har bara mormor kvar nu men både morfar, farmor, farfar och gammelfaster stod mig väldigt nära och alla är borta sedan en tid tillbaka.

#11 - Hanna

ja det är väldigt kul!
väldigt fint skrivet, vet att de är tufft att förlora någon som står nära <3

#12 - Tilda

Åh vilken fin häst! Skickar massor av styrkekramar <3

#13 - Tilda

Text skulle det stå, inte häst... <3

#14 - madeleine magnusson

Så fin text, började typ gråta. <3

#15 - Jessica Högberg

Ståpäls! Så fint skrivet...

#16 - NICOLE

Hon är absolut med dig och hejar på dig fast från ett annat ställe <3 Grattis till henne.

#17 - Alice

Så fina inlägg 💕 massa kramar!

#18 - Gabriella

Kram <3

#19 - Tuva Björnwall

massa kramar till dig finaste <3

#20 - Alice

Åh, jag beklagar, många kramar. <3

#21 - Anita

Fint <3

#22 - Carolina Thoor

Många styrkekramar till dig! <3

Sv; tack ska du ha! Ja, man blir alltid på ett extra glatt humör. Speciellt då man väntar på posten om man valt att shoppa på och få testa kläderna eller liknande! :D

#23 - Pauline Hurtig

beklagar! kramar

#24 - Nicole

Kramar till dig!! <3

#25 - ajlimullersandvik.blogg.se

sv: Tack ska du ha. Du skriver så vackert om din saknad.